בהצלחה | מירב בן ארי בזוגיות עם הפרשן הצבאי של ידיעות אחרונות

זה באמת לא היה צפוי, האתר מאקו מדווח כי חברת הכנסת מיש עתיד מירב בן ארי, נמצאת בימים אלו בזוגיות עם יוסי יהושע הפרשן הצבאי של ידיעות אחרונות | משניהם לא נמסרה תגובה

חדשות כיפה חדשות כיפה 23/01/22 13:57 כא בשבט התשפב

בהצלחה | מירב בן ארי בזוגיות עם הפרשן הצבאי של ידיעות אחרונות
מירב בן ארי , צילום: Arie Leib Abrams/Flash90

זוגיות בין חברי כנסת לאנשי תקשורת היא לא דבר נדיר, אחרי גדעון סער וגאולה אבן או ליאור שליין ומרב מיכאלי, אך לזוג כזה לא ציפו בביצה. 

על פי דיווח באתר מאקו, מירב בן ארי, אשר מכהנת כחברת כנסת מטעם סיעת יש עתיד ויו"ר הוועדה לבטחון פנים, ויוסי יהושע, פרשנה הצבאי של ידיעות אחרונות הפכו לזוג בימים האחרונים. השניים הכירו דרך חברים משותפים ולאחרונה נראו יוצאים ומבלים יחד בכל מיני מקומות ברחבי הארץ. 

יוסי יהושע

יוסי יהושע צילום: CC BY-SA 4.0

מירב בן ארי זוכה להערכה  רבה מקרב חברי הכנסת, גם אלו אשר אינם בקואליציה, בעיקר על פועלה הנקי בוועדות הכנסת, והרצון שלה לפתור את הבעיות שעולות בהן. 

בשבוע שעבר אחרי שחבר הכנסת עופר כסיף כינה אותה תרנגולת, מיהרו חברי כנסת מימין משמאל להגן על חברת הכנסת, הגדיל והוסיף חבר הכנסת סמוטריץ מהציונות הדתית, שאף צייץ עליה בחשבון הטוויטר שלו  "מירב בן ארי היתה חברת כנסת נהדרת. חכמה, עניינית, חרוצה, ועם מודעות חברתית מדהימה. בלא מעט סוגיות היא ברת פלוגתא ורחוקה מלהיות כוס התה שלי, אבל ח"כים מהסוג שלה זה בדיוק מה שאנחנו צריכים בכנסת. ברוכה השבה למגרש":

מירב בן ארי נמצאת בהורות משותפת עם ידידה אופיר לוסטמן, השניים הורים לבתם בת הארבע, אריאל. יוסי יהושע גם הוא גרוש ולו שני ילדים, אנו מאחלים להם בהצלחה. 

השניים בחרו שלא להגיב. 

 

👈 ביום ראשון כ"א אדר ב (31.3.24) תחת הכותרת "האומץ לדבר על זה" יתקיים כנס מיוחד בנושא מתמודדי נפש בצל המלחמה. לפרטים נוספים לחצו כאן