סיון רהב מאיר נדבקה בקורונה ומחפשת הקשר לפרשת השבוע

כתבת חדשות 12 נכנעה גם היא לנגיף והודיעה כי היא נדבקה בקורונה ומרגישה טוב, "טיפים ותובנות יתקבלו בברכה. עדיין מחפשת איך לקשר לפרשת השבוע", כתבה בהומור

חדשות כיפה חדשות כיפה 19/01/22 16:07 יז בשבט התשפב

סיון רהב מאיר נדבקה בקורונה ומחפשת הקשר לפרשת השבוע
צילום: יוסי רוזנבוים

הגל החמישי של הקורונה בדמות זן האומיקרון ממשיך לגרום לעלייה קשה בתחלואה עם שיאים חדשים שנשברים מדי יום ושיבושים קשים בשגרת החיים עקב בידודים רבים ותורים ארוכים לבדיקות תכופות. הסטטיסטיקה לא פסחה גם על העיתונאית המפורסמת, כתבת חדשות 12, סיון רהב מאיר, שחשפה היום (ד') כי היא נדבקה בקורונה. 

"אז גם אני הצטרפתי רשמית למגזר הגדול בישראל כיום", היא כתבה בהומור בפוסט שהעלתה לחשבון הפייסבוק שלה, "מרגישה טוב ברוך השם, תודה רבה לכל המאחלים והמעודדים. טיפים ותובנות יתקבלו בברכה. עדיין מחפשת איך לקשר לפרשת השבוע". רהב מאיר, שחזרה בתשובה בנערותה ונישאה לידידיה מאיר, מעבירה כבר מספר שנים שיעור פרשת שבוע קבוע, שנגיש גם ברשת. 

בשבוע שעבר, שיתפה העיתונאית הזמנה מקורית במיוחד לאירוע בר מצווה של משפחת בן-חור, שבו נראה תרשים הנחיות לכאורה של משרד הבריאות והאורחים צריכים לפענח אותו כדי לגלות פרטים על האירוע. 

👈 ביום ראשון כ"א אדר ב (31.3.24) תחת הכותרת "האומץ לדבר על זה" יתקיים כנס מיוחד בנושא מתמודדי נפש בצל המלחמה. לפרטים נוספים לחצו כאן