אודי סגל נדבק בקורונה: תמר איש שלום פירגנה עוד כמה ימים בערוץ

מגישת מהדורת החדשות היומית בערוץ 13 תאריך את עבודתה בעוד ימים ספורים הודות לקורונה. החצי השני של ההגשה, אודי סגל, נדבק ונכנס לבידוד

שמחה ברנס שמחה ברנס, חדשות כיפה 19/01/22 14:04 יז בשבט התשפב

אודי סגל נדבק בקורונה: תמר איש שלום פירגנה עוד כמה ימים בערוץ
תמר איש שלום, צילום: חדשות 13

הגל החמישי של נגיף הקורונה בדמות זן האומיקרון גורם לעלייה קשה בתחלואה עם שיאים חדשים שנשברים מדי יום, ושיבושים קשים בשגרת החיים עם בידודים, ותורים ארוכים לבדיקות תכופות. מקומות עבודה רבים נאלצים לאלתר עקב בידוד העובדים, וכך קרה גם בחדשות 13. 

כזכור, המגישה הקבועה תמר איש שלום הייתה אמורה להגיש הערב (ד') את מהדורת הפרידה של חדשות 13, עם השינויים החדשים בלוח השידורים, ולהחליף את הילה קורח בהגשת מהדורת חדשות השבת, שתתפוס את מקומה בהגשת החדשות היומיום. אולם, הקורונה כאמור משבשת תוכניות, ואודי סגל, בן זוגה להגשה, התגלה כחיובי לנגיף. על כן, איש שלום תמשיך להגיש את מהדורת החדשות היומית עד יום שני, ולא תיפרד הערב כמתוכנן. המגישה הוותיקה הגיבה על כך בהומור וצייצה בחשבון הטוויטר שלה: "קיבלתי 3 ימים ביציאה. רפואה שלמה". 

עם השינויים החדשים בערוץ, אודי סגל, שהגיש את המהדורה יחד עם איש שלום, יגיש את המהדורה לסירוגין עם קורח, ולא במקביל כפי שהיה עד עכשיו. 

👈 ביום ראשון כ"א אדר ב (31.3.24) תחת הכותרת "האומץ לדבר על זה" יתקיים כנס מיוחד בנושא מתמודדי נפש בצל המלחמה. לפרטים נוספים לחצו כאן