מרב מיכאלי: "רוצה להאמין שהזמר עומר אדם הוא לא אדם מרושע"

שת התחבורה מרב מיכאלי מצטרפת לגל המחאה נגד השיר "קאקדילה" של הזמר עמר אדם | "הלוואי שגם אני הייתי יכולה, כמו עומר אדם, להתעלם ולהתכחש לתוצאות של המילים הגזעניות, המחפיצות והמשפילות בשיר שלו"

עמיאל ירחי עמיאל ירחי, חדשות כיפה 01/01/22 20:30 כח בטבת התשפב

מרב מיכאלי: "רוצה להאמין שהזמר עומר אדם הוא לא אדם מרושע"
עומר אדם, צילום: יח"צ

סערת השיר החדש של עומר אדם: לכבוד תחילתה של השנה האזרחית הוציא הזמר האהוב שיר עם מילים ברוסית, אדם ספג ביקורת רבה על השיר ושרת התחבורה מרב מיכאלי הצטרפה בסוף השבוע למבקרים, "עם הכח הזה מגיעה אחריות גדולה".

בפוסט שפרסמה ברשתות החברתיות כתבה מיכאלי, "הלוואי ויכולתי להיות קלילה ומגניבה כמו עומר אדם, הלוואי. הלוואי ויכולתי להגיד מה הבעיה, זה מרים ומקפיץ חבר'ה במסיבות וחתונות, מה אתם כובד. הלוואי. הלוואי שגם אני הייתי יכולה, כמו עומר אדם, להתעלם ולהתכחש לתוצאות של המילים הגזעניות, המחפיצות והמשפילות בשיר שלו. הלוואי. אבל לצערי אני כובד. כי אני פשוט מתמודדת כבר שנים עם התוצאות ההרסניות של שירים כאלה ושל התרבות שהם מייצגים ומייצרים".

"בנות שהחיים שלהן נגמרו"

מיכאלי הוסיפה, "אני רוצה להאמין שעומר אדם הוא לא אדם מרושע. אני רוצה להאמין שאם עומר אדם היה רואה את הבנות שהחיים שלהן נגמרו כי מישהו ששמע שיר כזה חשב שזה מגניב ומה היא עושה עניין ומה היא כובד, הוא היה מעלים את השיר הזה מהעולם. אבל הוא לא פוגש אותן. כי הוא בוחר לא לפגוש ולא לראות ולא להתמודד עם המציאות.

לא מדובר רק בעומר אדם, כמובן. כל הכוכבים שיש להם כזאת הצלחה והערצה עצומה, יש להם כח אדיר בידיים. ועם הכח הזה מגיעה אחריות גדולה. בואו תהיו כאלה פופולריים ומגניבים בלי לגרום כזה נזק נורא".

לסיום ברכה שרת התחבורה, "הזדמנות להחלטה יפה לשנה החדשה. ובינתיים, בנות, אחיות, חברות -תהיי בטוחה. את ממש לא צריכה למצוא חן בעיני אף אחד כזה. שנה טובה לכם ולכן".


(קאקדילה, השיר שעורר סערה).

👈 ביום ראשון כ"א אדר ב (31.3.24) תחת הכותרת "האומץ לדבר על זה" יתקיים כנס מיוחד בנושא מתמודדי נפש בצל המלחמה. לפרטים נוספים לחצו כאן