"אפילו לא זאב בעור כבש": עמרי כספי מחמיא לשיקלי ויוצא נגד הח''כים הערבים

השחקן לשעבר שהיה לישראלי הראשון בליגת ה-NBA מוסיף להחמיא לחבר הכנסת עמיחי שיקלי מימינה, "לא עניין של ימין או שמאל" | שיקלי: "איימן עודה הוא פחדן שלא ראוי להיות דקה בכנסת"

עמיאל ירחי עמיאל ירחי, חדשות כיפה 28/12/21 08:48 כד בטבת התשפב

"אפילו לא זאב בעור כבש": עמרי כספי מחמיא לשיקלי ויוצא נגד הח''כים הערבים
כספי, צילום: shutterstock

במהלך דיון סוער שהתקיים אמש בכנסת ועסק בזכויות היהודים בהר הבית, תקף חבר הכנסת עמיחי שיקלי את חבר הכנסת איימן עודה ואמר, "פחדן שלא ראוי להיות דקה בכנסת". אחרי ששיקלי האשים את חברי הכנסת אחמד טיבי ומאזן גנאים במתן גיבוי ל"הסתה אנטישמית איסלמיסטית מופרעת", הוא קיבל תמיכה מכיוון מפתיע.

שחקן העבר, הכדורסלן עמרי כספי, שיתף את דבריו של עמיחי שיקלי וכתב, "חד וחלק. מעולם לא היה אמור להיות עניין של ימין או שמאל. אפילו לא זאב בעור של כבש, הם לא מסתירים את עמדותיהם".

נזכיר כי בשבוע שעבר הגיע שיקלי, הגיע לכנס הרשויות המקומיות בכדי לדבר על האלימות בחברה הערבית. בדבריו גינה שיקלי את מבקרי מנהיג הפלג הצפוני של התנועה האסלאמית, השייח' ראאד סלאח, שהשתחרר ממאסר לפני כשבוע וחצי. חלק ממשתפי הכנס פחות התחברו לדברים וקטעו את שיקלי. "לא פשוט לשמוע את האמת", כתב שיקלי. גם אז כספי חיזק את שיקלי: "אמת פשוטה ואמיתית. ישר כוח", כתב בטוויטר.

שיקלי ציטט מתוך דבריו של סלאח, ואמר: "ראינו את הנהגת התנועה האסלאמית הדרומית עולה לחזק את השייח' ראאד סלאח, ראינו חברי כנסת כמו מאזן גנאים עולה אליו לרגל לחזק אותו - אני אומר לכם, כל מי שעולה אליו לרגל מבחינתי אתם אויבי מדינת ישראל, פר-אקסלנס, אויב". 

לקול צעקות ומחמאה, המשיך שיקלי: "מי שתומך ברצח שוטרים הוא אויב של המדינה הזאת". שיקלי ניסה להמשיך לדבר אך ללא הצלחה, והכנס פוצץ.