עומרי כספי מחזק את חבר הכנסת מימינה: "אמת פשוטה"

חבר סיעת ימינה עמיחי שיקלי, נכח בכנס סגני הרשויות המקומיות, ודיבר בגנות חברי הכנסת המבקרים את השייח' ראאד סלאח שהשתחרר לאחרונה ממאסר: "כל מי שעולה אליו לרגל - אויב מדינת ישראל" | עומרי כספי הפתיע: "יישר כוח"

חדשות כיפה חדשות כיפה 22/12/21 20:33 יח בטבת התשפב

עומרי כספי מחזק את חבר הכנסת מימינה: "אמת פשוטה"
עומרי משה כספי, צילום: shutterstock

חבר הכנסת מימינה, עמיחי שיקלי, הגיע אתמול לכנס הרשויות המקומיות בכדי לדבר על האלימות בחברה הערבית. בדבריו גינה שיקלי את מבקרי מנהיג הפלג הצפוני של התנועה האסלאמית, השייח' ראאד סלאח, שהשתחרר ממאסר לפני כשבוע וחצי. חלק ממשתפי הכנס פחות התחברו לדברים וקטעו את שיקלי. "לא פשוט לשמוע את האמת", כתב שיקלי. הערב (ד') כדורסלן העבר והישראלי הראשון ששיחק ב-NBA, עומרי כספי, חיזק את שיקלי: "אמת פשוטה ואמיתית. ישר כוח", כתב בטוויטר.

שיקלי ציטט מתוך דבריו של סלאח, ואמר: "ראינו את הנהגת התנועה האסלאמית הדרומית עולה לחזק את השייח' ראאד סלאח, ראינו חברי כנסת כמו מאזן גנאים עולה אליו לרגל לחזק אותו - אני אומר לכם, כל מי שעולה אליו לרגל מבחינתי אתם אויבי מדינת ישראל, פר-אקסלנס, אויב". 

לקול צעקות ומחמאה, המשיך שיקלי: " מי שתומך ברצח שוטרים הוא אויב של המדינה הזאת". שיקלי ניסה להמשיך לדבר אך ללא הצלחה, והכנס פוצץ.