תיעוד חדש: צופית גרנט הגיעה ל'צמאה' עם כיסוי ראש

הופעה של בעלה שולי רנד לכבוד י"ט כסלו הביאה את גרנט לעלות לירושלים לבנייני האומה. היא נצפתה עם אימו של עומר אדם בסטורי באינסטגרם כשהיא עם בכיסוי ראש ולבוש צנוע והעלתה תהיות לגביי ההתחזקות שלה. צמאה לתורה?

חדשות כיפה חדשות כיפה 25/11/21 08:33 כא בכסלו התשפב

תיעוד חדש: צופית גרנט הגיעה ל'צמאה' עם כיסוי ראש
צילום: אריאל אוחנה

הכלה הטרייה צופית גרנט הפתיעה אמש והגיעה להופעה של צמאה בבנייני האומה בירושלים, ולא סתם הגיעה: עם כיסוי ראש. בעלה מזה כשבועיים, שולי רנד, הופיע במופע של חסידות חב"ד לכבוד חג הגאולה, י"ט כסלו, וכלתו הטרייה לא פספסה את האירוע המרגש.

בתיעוד שהעלתה לאינסטגרם אימו של עומר אדם, שרון אדם, היא נראת בחברת גרנט כשהיא עם כיסוי ראש ולבוש צנוע. אדם כתבה "אחת ויחידה" ותייגה את צופית. כזכור גם שרון אדם סיפקה לאחרונה התבטאויות מפתיעות לגביי תפילין וחתונה ברבנות, כך שהחיבור כנראה, משמיים.

גרנט ואדם

גרנט ואדם צילום: האינסטגרם של שרון אדם

לפני כמה ימים תחת הכותרת המפוצצת "החתונה" שיתפה בפייסבוק צופית גרנט תמונות ותודות מהאירוע המרגש. "וואו כבר עברו שבועיים מאז ליל הכלולות שלנו וזה לא עובר לי…היה כזה כייף, כל כך שמח. יש לי מלא תודות מכל הלב. יש לנו!! חייבים להתרגל לדבר בזוג".

גרנט, מנחת הסדרה התיעודית "אבודים", סיפרה בראיון שהעניקה לתוכנית "הצינור" של רשת 13 מה זו תשובה מבחינתה. "זו הלכה למעשה, התנהגות, התנהלות. במקום הזה אני כבר מזמן משתדלת להיות בתוך תשובה". במענה לשאלה של גיא לרר, כיצד תיראה השבת מעכשיו, עם נישואיה לשולי שחזר בתשובה, ענתה כי "לא יהיו צילומים בשבתות ולא יהיו הופעות בשבת. שבת היא שבת קודש". 

 

👈 אומץ הוא לא רק בשדה הקרב - הכנס שישבור לכם את הקונספציה. יום ראשון הקרוב 31.3 מלון VERT ירושלים לפרטים נוספים לחצו כאן