וונדר וומן הופכת למלכה הרעה: התפקיד החדש של גל גדות

הכוכבת הבינלאומית שמביאה כבוד לישראל נבחרה לתפקיד חדש של דמות הנבל בסרט של דיסני. "מראה, מראה שעל הקיר, לא יכולה לחכות"

חדשות כיפה חדשות כיפה 04/11/21 09:11 כט בחשון התשפב

וונדר וומן הופכת למלכה הרעה: התפקיד החדש של גל גדות
גל גדות, צילום: shutterstock

השחקנית הישראלית גל גדות שזכתה לפרסום עולמי בשל הופעתה בסדרת סרטי גיבורי העל תככב בסרט חדש המבוסס על עלילה ספרותית מוכרת, ותגלם את דמותה של המלכה הרעה בגרסה החדשה של דיסני ל"שלגיה ושבעת הגמדים", כך עולה מדיווח שעלה באתר deadline. 

עוד עולה מהדיווח כי מי שתגלם את התפקיד הענוג של שלגייה היא רייצ'ל זגלר, שהופיעה בעבר בסדרת גיבורי העל, שהאזאם: זעם האלים. על כך אמרה גדות  ל-ET: "אני מתרגשת ליצור דמות של נבל בקול שלי. מחכה מאוד לגלם את 'המלכה הרעה', מראה, מראה שעל הקיר. לא יכולה לחכות". 

רק לפני מספר חודשים גדות ילדה את בתה השלישית, דניאלה, אחות לאלמה ומאיה, בנות ה 9 ו-4, יחד עם בעלה, איש העסקים ירון ורסנו. 

ההודעה על הריונה השלישי הגיעה לפני חצי שנה, כאשר השחקנית בת ה-36 שמה קץ לשמועות ופרסמה את הבשורה המשמחת באמצעות חשבונותיה ברשתות החברתיות, "here we go again", היא כתבה.

על פי "פורבס", מגזין עסקי שיוצא לאור בארצות הברית, גדות היא השחקנית שסרטיה הכניסו בשנת 2017 הכי הרבה כסף בעולם, וזאת בשל שני סרטים בהם כיכב, כ"וונדר וומן". מדובר בסכום של 1.4 מיליארד דולר. בדירוג כלל השחקנים והשחקניות גדות היתה במקום שלישי לאותה שנה.

👈 ביום ראשון כ"א אדר ב (31.3.24) תחת הכותרת "האומץ לדבר על זה" יתקיים כנס מיוחד בנושא מתמודדי נפש בצל המלחמה. לפרטים נוספים לחצו כאן