10 דברים שלא ידעתם על ינון מגל

מתי החל לחזור בתשובה, מה התרפייה שלו, והאם נראה אותו על המסך בעונה הבאה של הישרדות? 10 דברים שלא ידעתם על ינון מגל איש התקשורת הנועז

חדשות כיפה הדרת פכטר, חדשות כיפה 16/11/21 12:55 יב בכסלו התשפב

10 דברים שלא ידעתם על ינון מגל
ינון מגל, צילום: Yossi Zeliger/Flash90

1.    ינון נולד בבת ים, לא רחוק מתל אביב מקום מגוריו כיום. 

2.    לא רק הוא שירת בסיירת מטכ"ל אלא גם שני אחיו! מעניין מה אמא שלהם שמה באוכל.

3.    לאחר השחרור מצה"ל, ינון בילה שנה בהודו שם חווה התקרבות רוחנית וחזר בתשובה. היום הוא ואשתו משתדלים לשמור על אורח חיים דתי.

4.    את התואר הראשון עשה באוניברסיטה העברית בירושלים, הוא בחר ללמוד לימודי אסלאם מזרח תיכון ומחשבת ישראל.

ינון מגל

ינון מגל צילום: Moshe Shai/Flash90

5.    למגל ובן כספית תוכנית רדיו קבועה. אולי הייתם מצפים שלמרות הדעות המנוגדות, השהות הממושכת והעבודה המשותפת ירקמו בין השניים חברות כלשהי, אך מסתבר שמדובר ב"זוגיות מקצועית" ותו לא, אפילו לא ישבו ביחד לכוס קפה. אבל אל דאגה שניהם מאוד נהנים מהעבודה ומשתדלים לעשות אותה בכיף.

6.    ינון הוא מאנשי התקשורת הבולטים בטוויטר, הוא חסר רסן ופונה לפלטפורמה בתדירות. בשבילו זה תרפיה, תחביב, לעלות ציוץ ולצחוק בזמן שהתגובות המקוטבות והלייקים ממשיכים לזרום.

7.    למי שפספס ינון  יודע לשיר ולרקוד! זכינו לראות את הכישרון הזה מבעד לתחפושת הקקטוס כשהשתתף בעונה הראשונה של הזמר במסכה. כל הזמן פונים אליו כדי שישתתף בריאליטי כגון הישרדות והאח בגדול אך הוא מסרב בתוקף, נראה לנו שאין לו צורך בעוד ריבים מיותרים. 

8.    אומן אומן ראש השנה! בצעירותו טס מגל לרבי נחמן להתפלל על שידוך. 

9.    ינון ואשתו גיתית הם הורים מאושרים לארבעה בנים, ולכל אחד שם יותר מיוחד מהשני: אליה גוני נטע ואשד.

10.    ההצעות לחזור למגרש הפוליטי לא בוששו לבוא בסבבי הבחירות האחרונים, אך ינון העדיף להביע את קולו מהיציע ולהישאר בתקשורת.