חנוך דאום לנתניהו: "עד כמה אנחנו נראים לך מטומטמים?"

איש התקשורת הפופולרי, שמעולם לא הסתיר את דעותיו הימניות, כותב ביקורת חריפה נגד ראש הממשלה, בעקבות הבקשה להקלה במסים. "אני נגעל. כמה מנותק אפשר להיות, אלוהים, כמה?"

חדשות כיפה חדשות כיפה 23/06/20 11:56 א בתמוז התשפ

חנוך דאום לנתניהו: "עד כמה אנחנו נראים לך מטומטמים?"
חנוך דאום, צילום: צילום מסך n12

ועדת הכספים מתכנסת בשעות אלו בתיקון הוראת השעה לעניין תנאי ראש הממשלה הכוללת אישור להקלות מס. הדיונים עוררו סערה גם בתוך הדיונים, אך הגיעו גם אל מחוץ להם, כשרבים שואלים למה הדרישה הזו מגיעה דווקא בלב משבר כלכלי. אחד מהמבקרים של הדיון הוא חנוך דאום, אושיית רשת ופובליציסט שמעולם לא הסתיר את דעותיו הימניות, אך גם הוא זועם על עצם קיום הדיון.

צילום: צילום מסך

"בגלל שתמכתי בכל הכוח בהקמת ממשלת האחדות, אני מרגיש חובה לומר כמה אני נגעל הבוקר מהדיון שיתקיים היום בוועדת כספים, ובו ינסו לאשר לנתניהו הקלות מס במאות אלפי שקלים" פתח דאום בפוסט שכתב בעמוד הפייסבוק שלו. "אני בכלל לא נכנס לשאלה אם מגיע לו, או לא. לא מבין בזה וזה לא מעניין.
יש לו חמישים מיליון שקלים ובית עם בריכה בקיסריה".

דאום המשיך לתקוף:"אדוני ראש הממשלה, אתה עומד בראש מדינה שנמצאת במשבר כלכלי משוגע שרבים מאזרחיה נמצאים במאבק קיומי כדי להביא לחם הביתה, ובזה אתה מתעסק? מינית שר מים ותפרת עם גנץ משרה ותקנים ל'ראש ממשלה חליפי' - עד כמה אנחנו נראים לך מטומטמים?"  דאום ממשיך להחריף את הטון: "עסקים נסגרו, אנשים יושבים בבית כבר ארבעה חודשים ומבקשים כסף מההורים, ואתה אשכרה שולח הבוקר את פקיד השומה מיקי זוהר לכנסת, כדי לקבל הטבת מס? כמה מנותק אפשר להיות, אלוהים, כמה?"