בכוכב הבא עשו כבוד לחנן בן ארי | הביצוע של תמיר גרם לו לבכות

רבע הגמר של הכוכב הבא בסימן מחווה לזמר הסרוג חנן בן ארי | המתמודדים בצעו את הלהיטים של הזמר וביצוע אחד, ריגש במיוחד: "במה זכיתי שאני פה בכלל"

עמיאל ירחי עמיאל ירחי, חדשות כיפה 24/08/21 21:40 טז באלול התשפא

בכוכב הבא עשו כבוד לחנן בן ארי | הביצוע של תמיר גרם לו לבכות
חנן בן ארי, צילום: קשת 12

הכוכב הסרוג חנן בן ארי כבר עמוק במיינסטרים הישראלי ולא שהוא היה צריך אישור נוסף אבל כשרבע הגמר של התכנית הכוכב הבא מוקדש כולו ללהיטים שלך, זאת סיבה טובה להתרגש. המתמודדים בצעו כמה מהשירים של חנן והוא נותר ללא מילים.


(הכוכב הבא, קרדיט: קשת 12).

המתמודד תמיר ביצע את הלהיט המרגש "שבורי לב" של בן ארי. לפני ההופעה אמר תמיר לחנן בן ארי שהוא אולי צריך לשנות ולהיצמד למה שהוא (חנן) עושה כי זה באמת נורא יפה. חנן בן ארי השיב: "אתה לא". תמיר עלה לבצע את הלהיט בשינוי קל בהסכמת חנן והותיר את הזמר ללא מילים. בן ארי דמע ואמר: במה זכיתי שאני פה בכלל, מה שעשית פה היום זה מתנה בשבילי".


(הכוכב הבא, קרדיט: קשת 12).

המתמודד מתן ביצע את השיר "רגע" והקפיץ את הקהל והשופטים. המנחה אסי עזר לא נשאר אדיש לקצב ואמר: יאאלה ישר הוא הקפיץ את כולם".

חנן בן ארי מככב בכל במה, ובתחילת החודש זכה לכבוד גדול כשבאקו"ם הכריזו על הזוכים והזוכות בפרסים ליוצרי מוזיקה בישראל שנת 2020. הרשימה ארוכה ונוצצת וכוללת את הזמר הסרוג חנן בן ארי שזכה בפרס הישג השנה. הזמר הסרוג השתתף בשבוע שעבר בערב מחווה למאיר בנאי. הזמר הסרוג סיפר לפני שעלה לבצע את השיר אהבה קצרה: "אין לי מילים לתאר מה מאיר היה בשבילי, כמה הוא השפיע עלי כיוצר וכזמר. הוא השאיר אחריו כל כך הרבה לבבות".