קורין גדעון מתלבשת צנוע ומדברת על המשפחה החרדית: "לא כפו עלי"

מגישת הטלוויזיה והדוגמנית קורין גדעון שיתפה תמונה צנועה שלה ושל בתה וספרה על החיים לצד משפחה חרדית: "לא עבר לי בראש שיהיה לי איזשהו קשר לדת, אבל הדוסית היא חלק ממני"

חדשות כיפה חדשות כיפה 13/08/21 11:55 ה באלול התשפא

קורין גדעון מתלבשת צנוע ומדברת על המשפחה החרדית: "לא כפו עלי"
קורין גדעון, צילום: Yonatan Sindel/Flash90

המגישה קורין גדעון לא דמיינה שיום אחד היא תיכנס למשפחה חרדית, אבל בעקבות החתונה עם חיליק, חרדי לשעבר, קורין הכירה את הדת. היום כשלזוג המפורסם כבר נולדה ילדה, היא משתפת למה היא שמחה שסבא וסבתא של הבת שלה הם אנשים חרדים. 

קורין שהיא גם אושיית אינסטגרם מפורסמת כתבה היום לעוקביה הרבים: "אתם כבר יודעים שבחיים לא עבר לי בראש שיהיה לי איזשהו קשר לדת ובטח לא שיהיו לי חמים חרדיים. לא הייתה לי בחירה במי להתאהב אבל ברגע שהבנתי, אחרי שיצאתי מהשוק ;) הרגשתי שזה הכי יכבד אותי לכבד אותם- כמו שאומרים ברומא התנהג כרומאי.

אז מדי פעם אני ״עולה על הדוסית״ שהיא לגמרי חלק ממני. אני לא מרגישה שאני מתחפשת או שאני מוותרת על מי שאני- זה לא סותר שבבוקר אני אצטלם בסטרפלס ובערב אני אלבש צנוע. זה עוד רובד שנוסף לחיים שלי, ובאיזשהו מקום זה דווקא מגניב שהרווחתי עוד עולם שלם שלא הכרתי".

על הילדה שלה כתבה קורין: "זה מגניב שהילדה שלנו תגדל, בניגוד אלינו, בשני עולמות. ומה שהכי הייתי רוצה להעביר לה זה שאפשר גם וגם- שהיא יכולה להרגיש שייכת ביותר ממקום אחד בעולם ולדבר שפה של יותר מתרבות אחת. אם היא תראה שאנחנו לא עושים עניין מהמעברים האלה- זה יהיה גם לה הכי טבעי שיש.

זה ככה גם המון בזכות הצד השני- חילי והמשפחה שלו מעולם לא ביקשו ממני לעשות משהו בשבילם או כפו עליי להתאים את עצמי ולא חשבו אפילו להעיר לי כשעשיתי כל מיני פדיחות בתחילת הדרך.
למדנו ביחד שהשד לא נורא כל כך- לא כלה חילונית ולא חמים חרדיים".

👈 ביום ראשון כ"א אדר ב (31.3.24) תחת הכותרת "האומץ לדבר על זה" יתקיים כנס מיוחד בנושא מתמודדי נפש בצל המלחמה. לפרטים נוספים לחצו כאן