היום שאחרי | הג'וב הנשיאותי החדש של רובי ריבלין

הנשיא היוצא מצא עבודה חדשה ושוב בתפקיד של נשיא הפעם של חברת אלקטריון, חברה המייצרת כבישים חכמים. מדובר במיזם סביבתי של יצירת כבישים שיטעינו רכבים חשמליים שיסיעו עליהם

חדשות כיפה חדשות כיפה 05/08/21 08:20 כז באב התשפא

היום שאחרי | הג'וב הנשיאותי החדש של רובי ריבלין
הנשיא ריבלין, צילום: עמוס בן גרשום / לע"מ

כמעט חודש עבר מאז הוחלפו הנשיאים בבית בשכונת טלביה שבירושלים, והנשיא היוצא, ראובן (רובי) ריבלין יצא לחיים חדשים. ריבלין בן ה-81 יכול לפרוש לגמלאות, אך כמו קודמו בתפקיד הוא מעדיף למצוא עיסוקים נוספים וחדשים. כמו הרבה ישראלים גם ריבלין נושא את עיניו לעולם החדשנות והרכבים חדשניים כמו טסלה.

לפי פרסום של חדשות 12 ריבלין עתיד להצטרף לחברת אלקטריון וכמו בישראל הוא ישמש נשיא של החברה. חברת אלקטריון מתמחה בפיתוח כבישים ירוקים וחכמים, הכוונה לכבישים שיטעינו רכבים חשמליים הנוסעים עליהם. החברה כבר החלה בניסויים של הכבישים הללו ברחבי העולם, בהם גם בתל אביב ובמדינות נוספות כמו גרמניה, איטליה ושוודיה.

ריבלין ידוע כמי שאיכות הסביבה מאוד מעסיקה אותו, הוא ידוע כמי שנתרם לעניין פעמים רבות והוא גם צמחוני במשך עשרות שנים. לאחר סיום תפקידו כנשיא המדינה, גורמים דיווחו כי ריבלין חיפש פרויקטים המתעסקים בנושא ההתחממות הגלובלית ולהיכנס בהם כשותף. על הדיווח כי אכן ריבלין יכנס כנשיאה החדש של אלקטריון לא התקבלו לחדשות 12 תגובות ממנו או מהחברה.