לסגור? ברדוגו מוביל את רשימת הנשמעים בגל"צ, איפה אילנה דיין?

על רקע הרצון של שר הביטחון לסגור את תחנת הרדיו הצבאית, בגלי צה"ל מפרסמים את רשימת התכניות המואזנות ביותר. מסתבר ש"היריב" של שר הביטחון פופולארי ביותר

חדשות כיפה חדשות כיפה 20/07/21 14:28 יא באב התשפא

ברדוגו מוביל את רשימת הנשמעים בגל"צ, איפה אילנה דיין?
יעקב ברדוגו, צילום: יונתן סינדל/ פלאש 90

בגלי צה"ל חשפו הבוקר (ג')את דירוג התוכניות המואזנות ביותר ברבעון האחרון, מאחורי המספרים הגבוהים מסתתרת לא מעט פוליטיקה כשיריבו לכאורה של שר הביטחון, יעקב ברדוגו זוכה לתמיכה נרחבת. איפה ממוקם ברשימה רינו צרור, ומי הכי פחות פופולארי.

לפי הנתונים שפורסמו על ידי התחנה הצבאית בדיגיטל של גלי צה"ל התוכנית ברדוגו את וילנסקי מובילים בהאזנות על פני כל שאר התוכניות עם כ-691 אלף האזנות. אחריהם ברשימה נמצא רזי ברקאי עם התוכנית 'מה בוער' עם כ-228 אלף האזנות.

רינו צרור נמצא במקום השמיני עם 121,632 האזנות ואילנה דיין נמצאת רק במקום התשיעי עם כ-91 אלף האזנות ברבעון. עמית סגל עקץ את שר הביטחון בני גנץ על כוונתו לסגור את התחנה וכתב: "אין ברירה, חובה לסגור את גלצ בהקדם".

כזכור שר הביטחון התייחס בחודש שעבר לסטטוס הנוכחי של תחנת הרדיו הצבאית גלי צה"ל זאת במענה לשאילתה שהגיש חבר הכנסת מש"ס משה אבוטבול בנוגע לחילול השבת המתמשך של חיילי התחנה, למרות שבעבר נקבע שרק עובדים אזרחיים יעשו זאת. 

גנץ אמר כי: "אני סבור שאין מקום להעסקת חיילים בתוכניות שמהותן פוליטיות וזה לא משנה אם זה תוקף אותי או אם זה בעדי", אמר שר הביטחון, "אני חושב שחיילי צה"ל צריכים להיות מרוחקים מכל עיסוק פוליטי שהוא, והתחנה ראוי לה שתהיה ממלכתית והיא מזמן הפסיקה להיות כזאת, מטבעה של תקשורת שכמובן עוסקת בנושאים אקטואליים ופוליטיים". 


יעקב ברדוגו.

👈 ביום ראשון כ"א אדר ב (31.3.24) תחת הכותרת "האומץ לדבר על זה" יתקיים כנס מיוחד בנושא מתמודדי נפש בצל המלחמה. לפרטים נוספים לחצו כאן