מנכ"ל חדש לבית היהודי

יו"ר הבית היהודי חגית משה מודיעה כי מנכ"ל המרכז הקהילתי ״קרן ילדנו ומכרזי תקוותנו" בישראל, יגאל דנינו, מונה לתפיד יו"ר המפלגה. "נבחר מתוך מועמדים רבים ויכהן כמנכ"ל המפלגה מתוך תחושת שליחות ומחויבות לציונות הדתית"

חדשות כיפה חדשות כיפה 03/03/21 09:57 יט באדר התשפא

מנכ"ל חדש לבית היהודי
צילום: דוברות

יו"ר הבית היהודי, חגית משה, הודיעה הבוקר (ד') כי יגאל דנינו נבחר לכהן כמנכ"ל המפלגה. דנינו משמש כיום כמנכ״ל המרכז הקהילתי ״קרן ילדנו ומכרזי תקוותנו" בישראל. בתפקידו, יחליף דנינו את ניר אורבך, שהפסיד למשה בבחירות לתפקיד יו"ר הבית היהודי, ולאחר מכן עבר למפלגת ימינה ושובץ ברשימתה לכנסת ה-24 במקום ה-6.

דנינו בן ה-58, נשוי לד"ר אפרת דנינו, אב לחמישה ותושב ירושלים, בנו של ח"כ מר דוד דנינו מטעם המפד"ל. דנינו הוא איש מפלגה ותיק אשר משמש בתפקידים ציבוריים רבים: חבר הוועד של הפועל המזרחי, חבר הנהלה ב"תפארת בנים", לשעבר יו"ר המועצה הדתית גני תקווה.

בהודעה הרשמית, כתבה משה: "בעת הזו, עם הצורך לשקם את מפלגת הבית היהודי וחיזוק הסניפים ברחבי הארץ, יגאל דנינו הוא האדם הנכון לתפקיד. הניסיון הניהולי הרב שצבר לאורך השנים והצלחותיו בזירות השונות, מבטיחות את הצלחתו בתפקיד החשוב של מנכ"ל המפלגה".

משה הוסיפה כי "יגאל נבחר מתוך מועמדים רבים ויכהן כמנכ"ל מפלגת הבית היהודי מתוך תחושת שליחות ומחויבות לציונות הדתית. אאחל לו המון בהצלחה בדרכנו המשותפת".