אחרי הסערה: ברוך קרא ואבישי בן חיים בסולחה בשידור חי

אחרי העימות המתוקשר באולפן בין הכתב המשפטי והכתב לענייני חרדים של ערוץ 13, ברוך קרא הבהיר בשידור: "אוהב אותו מאוד, אם נפגע אני מתנצל". בן חיים השיב: "אנחנו מחליקים ואנחנו חברים" | צפו בקטע

חדשות כיפה חדשות כיפה 08/02/21 15:32 כו בשבט התשפא

אחרי הסערה: ברוך קרא ואבישי בן חיים בסולחה בשידור חי
ברוך קרא, צילום: Moshe Shai/FLASH90

אחרי העימות - סולחה. הכתב המשפטי של חדשות 13, ברוך קרא, התנצל היום (ב') בשידור חי בפני עמיתו לערוץ, הכתב לענייני חרדים אבישי בן חיים, לאחר העימות הסוער שהתרחש ביניהם בשידור ישיר מוקדם יותר היום, במהלך סיקור משפט נתניהו.

קרא אמר בשידור, בעוד בן חיים מתיישב באולפן, כי "הדעות שלנו יישארו חלוקות. אני מאוד אוהב את אבישי כחבר וכעמית ומאוד מעריך אותו. אם הוא נפגע אני מתנצל". בן חיים השיב: "אנחנו מחליקים, אנחנו חברים".

כזכור, מוקדם יותר היום, במהלך סיקור הדיון במשפט נתניהו, כאשר הפרשן לענייני חרדים של הערוץ, אבישי בן חיים אמר כי התמונות הם "הצלחה אדירה של האליטה להביא את ראש ממשלת ישראל למשפט".
הכתב המשפטי, ברוך קרא התפרץ לדבריו וקטע אותו: "אני רוצה להגיד משהו שלא נעים להגיד כקולגה, ואני משתדל להיות עדין: הדברים שאתה אומר עכשיו זה לא דעה, זה שקר".

"זו לא דעה של פרשן טלוויזיה שיושב בפאנל", המשיך קרא להטיח כלפי חברו למערכת, "חשוב להגיד את זה אלה שקרים. אני פרשן משפטי. מה שאתה עושה עכשיו באולפן חדשות שאתה עובד בו זה להפיץ שקרים".

הפרשן הפוליטי של חדשות 12, עמית סגל מיהר להגיב בטוויטר לתקרית ואמר: "לא יודע מה יותר דוחה: ההתפארות העצמית כל 15 שניות ״אני פרשן משפטי״, הגידופים כלפי קולגה או הפסיקה ההלכתית ״זו לא דעה, זה שקר״. ועוד מי מדבר, עזריאל קרליבך. אבישי אל תיקח ללב, הם לא לרמה שלך". 

גם יו"ר מפלגת הציונות הדתית, בצלאל סמוטריץ' יצא להגנתו הפרשן לענייני חרדים של ערוץ 13, ואמר: "היום כולנו אבישי בן חיים". 

👈 ביום ראשון כ"א אדר ב (31.3.24) תחת הכותרת "האומץ לדבר על זה" יתקיים כנס מיוחד בנושא מתמודדי נפש בצל המלחמה. לפרטים נוספים לחצו כאן