סמוטריץ' לברוך קרא: "מוזמן להצטרף למפלגה"

בקרב ציוצים בטוויטר טען העיתונאי הסרוג כי סמוטריץ' מייצג פלח קטן מאד בציונות הדתית, וזו הונאה שהוא קורה למפלגתו על שם המגזר. בתגובה ענה לו חבר הכנסת ואישר את דבריו כי צריך גיוון במפלגה ועקץ אותו שהוא יכול להצטרף

עדיאל שביט עדיאל שביט, חדשות כיפה 06/01/21 15:15 כב בטבת התשפא

סמוטריץ' לברוך קרא: "מוזמן להצטרף למפלגה"
ברוך קרא ובצלאל סמוטריץ', צילום: פלאש 90

הניסיונות לגיבוש הרשימה בימינה טרם צלחה, כשהחלוקה בין הימין החדש והאיחוד הלאומי לא הגיעו להסכמה. בינתיים שתי המפלגות בוחנות את האפשרות שלהן גם לרוץ עצמאית, כבאיחוד הלאומי רצים תחת שם חדש מפלגת "הציונות הדתית". האתגר העיקרי שעומד בפני סמוטריץ' על מנת לעבור את אחוז החסימה הוא לצאת מהמיתוג כנציג החרד"לים בלבד. מי שהדגיש את הנושא בחשבון הטוויטר שלו הוא העיתונאי ברוך קרא מערוץ 13.

בחשבונו האישי כתב קרא על יו"ר האיחוד הלאומי: "שינוי שם מפלגתו של סמוטריץ׳ למפלגת ׳״הציונות הדתית״ הוא הונאה". קרא המשיך להסביר מדוע הוא טוען כך: "סמוטריץ׳ מייצג פלח קטן, קטן, קטן מאד בציונות הדתית". הציוץ שזכה לתגובות רבות לא פסח על עיניו של סמוטריץ' עצמו שלא חשש לשתף את הציוץ ולהגיב חזרה לעיתונאי הוותיק.

"ברוכי, אתה צודק. אני לא מייצג את כל הציונות הדתית" הודה סמוטריץ' בחסרנו, אך לא חשש להוסיף עקיצה לעיתונאי הדתי, אך בעל בעל עמדות שמאל פוליטי: "גם אתה כנראה לא". עוד הוסיף סמוטריץ': "יש כמוך ויש כמוני ויש עוד גוונים רבים אחרים ואנחנו רוצים וחייבים את כולם". לסיום סמוטריץ' ממשיך בהלצה, ואולי חצי ברצינות, בפניה מיוחדת לקרא: "מוזמן להצטרף".

 

👈 ביום ראשון כ"א אדר ב (31.3.24) תחת הכותרת "האומץ לדבר על זה" יתקיים כנס מיוחד בנושא מתמודדי נפש בצל המלחמה. לפרטים נוספים לחצו כאן