רשת ההמבורגרים והבשרים הגיעה גם לנתיבות - ואסור לכם לפספס

רשת ה"רובן", שהתחילה בצפון הארץ והתרחבה לכולה, מגיעה לחצי יובל סניפים עם סניף בעיר נתיבות ועדיין שומרת על הרמה הגבוהה | ביקורת מסעדות

אביחי ישראל אביחי ישראל, חדשות כיפה 09/06/23 09:16 כ בסיון התשפג

רשת ההמבורגרים והבשרים הגיעה גם לנתיבות - ואסור לכם לפספס
צילום: רובן

רשת "רובן" מונה כבר 25 סניפים ושמה יצא למרחוק כמקום עם בשר איכותי שעושה את העבודה. הרשת מבוססת בעיקר בצפון הארץ, וכל סניף חדש בדרום הוא חגיגה: הפעם נפתח להרצה סניף "רובן" חדש בעיר נתיבות - והתארחנו במקום החדש.

המבורגר של חברים טובים מאוד

למנות ראשונות הזמנו קיקרס - נגיסוני פילה עוף בציפוי קראנצ'י של פצפוצי אורז, דפי אורז קריספיים, איולי שום לימוני, וסלסה של פלפל שיפקה (42) וסיגרובן - תבשיל לילה של קורנדביף ובשר טחון בתערובת תבלינים מרוקאית. מוגש על מצע טחינה עם כרוב חמוץ (44). המנות הגיעו במהירות והיו טעימות מאוד. הסיגר הגיע על מצע נכבד של טחינה - החלטה מבריקה.

סיגרובן

סיגרובן. הטחינה מוסיפה | צילום: רובן

ואז הגענו לעיקר: כריך קומות; מנת הדגל - בורגר 225 גרם בקומה הראשונה, קורנדביף מוקפץ עם ברביקיו ובצל בקומה השניה, איולי שום, מיונז, חסה, בצל וכרוב חמוץ (74) והמבורגר של חברים טובים ממש - בורגר 225 גרם, איולי כמהין, עלים ירוקים, בצל סגול, כבד אווז וריבת בצל (92). ההמבורגרים היו מצוינים. כריך הקומות הגיע בטעמים מעושנים והיה משביע מאוד, וההמבורגר השני בהחלט היה של חברים טובים ממש.

כריך קומות

כריך קומות. מנת הדגל | צילום: רובן

לקינוח קיבלנו פאדג' שוקולד - עוגת שוקולד חמה, עם רוטב שוקולד וגלידה וניל (49) שהיה במקום אחרי הבשר. אפשר לומר שגם אחרי ההתפרסות על פני הארץ, הרמה של ה"רובן" ממשיכה להיות גבוהה ולא מתפשרת. גם לנתיבות מגיע.

רובן נתיבות
מיקום: מתחם צים
טלפון: 
077-9800390

כשרות: רבנות נתיבות (חלק)
שעות פתיחה: פתוח להרצה א-ה החל מהשעה 16:00
שירותים: נקיים

 

הכותב היה אורח המסעדה