מאיר אדוני מתוודה: ב 7 באוקובר מאיר אדוני נפטר

המסעדן ומנחה הטלוויזיה שיתף את העוקבים ברשת החברתית בווידוי אישי והתפכחות כואבת שמלווה אותו מאז הבוקר הראשון של המלחמה. "מתבייש ומבקש סליחה מהעם שלי שלקחתי חלק בהונאה הגדולה של השמאל"

חדשות כיפה חדשות כיפה 18/11/23 17:51 ה בכסלו התשפד

מאיר אדוני מתוודה: ב 7 באוקובר מאיר אדוני נפטר
מאיר אדוני, צילום: ענת סקילי , ויקיפדיה

מתקפת הפתע האיומה שהכתה בישראל ערערה אמיתות רבות עבור כולנו. השף מאיר אדוני, שהשתתף בתוכנית הריאליטי "משחקי השף", העלה סטורי כואב במיוחד לחשבון האינסטגרם שלו. "אני, מאיר אדוני, בן לאימא סימה ואבא מנחם, יליד 1973, מודה ומתוודה שהייתי מהאפסים שתמכו והטיפו לשלום", כך סיפר למאות אלפי העוקבים.

מאיר אדוני חלם חלומות הזויים

"30 שנים מחיי נסעתי בעולם, מחנות שלום בנורווגיה, ירדן, ישראל ובכלל בארץ ובעולם. אבא לשמונה ילדים, הבן הבכור בן 22 והקטן שנתיים". לדבריו, הוא חלם חלומות הזויים על "עולם יפה, שקט, מלא בטוב ואהבה. עולם שלא קיים ליהודי וישראלי". הוא הוסיף: "שילמתי מחיר ענק, אישי, על האמונות הללו. הטיחו בי דברים נוראיים, הפסדתי לקוחות וקמפיינים, אבל נאחזתי בטמטום ההזוי שרציתי להאמין בו. ב-7 באוקטובר ב-6:30 בבוקר מאיר אדוני נפטר. דקה אחרי נולד מאיר אחר".

מאיר אדוני: "מתפלל שבורא עולם יסלח לי"

בסיום דבריו ציין את הבושה שמלווה אותו מאז השבת השחורה: "מאיר שמכה על חטא, מאיר שמתבייש שהיה חלק מההזיה של אנשי השמאל ההזויים שלא מבינים שאנחנו מוקפים במפלצות איסלאם קיצוני שאין להם עניין בשלום ונורמליות, אלא רק רצון לשרוף אותנו חיים! מתבייש ומבקש סליחה מהעם שלי שלקחתי חלק בהונאה הגדולה של השמאל. מתפלל שבורא עולם יסלח לי. עם ישראל חי וקיים רק בזכות עצמו וכוחנו באחדותנו. אנחנו חייבים להשמיד עד הסוף את מפלצות החמאס ועוזריהן. עם ישראל חי לנצח נצחים".