אם תשתמשו בטיפים האלה אין מצב שזבובים יטרידו אתכם בסוכה

אחד הדברים המטרידים ביותר בחג הסוכות הוא תופעת הזבובים, שחגים סביב האוכל ומפרים את שלוותם של הסועדים בסוכה. מצאנו בשבילכם ארבעה פתרונות שיסייעו להרחיק את הזבובים מהאוכל

תהילה שינובר תהילה שינובר, חדשות כיפה 27/09/23 17:14 יב בתשרי התשפד

אם תשתמשו בטיפים האלה אין מצב שזבובים יטרידו אתכם בסוכה
צילום: shutterstock

יש משהו מיוחד בארוחה בסוכה. הרוחות הנעימות שמחליפות את המזגן, הקישוטים הצבעוניים שמקשטים את הקירות והשולחן המתקפל סביבו מתאגדים כולם. וכמובן - הזבובים. אין מה שמייחד את ארוחות החג בסוכות כמו הזבובים, שחוגגים על המנות החגיגיות ומסתובבים ללא הפסקה סביב השולחן, מהדרים מדי פעם ב"בזזזז" באוזן של אחד הסועדים.

הפעם החלטנו שמספיק. הגיע הזמן לארוחת חג בלי זבובים. אז נעזרנו בצ'אט GPT ואספנו עבורכם את כל הטיפים שידאגו שהזבובים יתרחקו מהאוכל ואתם תהנו מארוחת חג שקטה וטעימה (זה כבר תלוי בכם).

1. תבלינים רתוחים

יש מספר תבלינים ארומטיים שיכולים לסייע לכם להרחיק זבובים מהשולחן. הרתיחו תבלינים כמו כוסברה, אזוב, קימל או קינמון במים והניחו את התערובת על השולחן. הריחות ירחיקו את הזבובים מהשולחן ויאפשרו לכם ארוחה שקטה ונעימה.

הרתיחו כוסברה

הרתיחו כוסברה צילום: shutterstock

2. צמחים מרחיקים

יש מספר צמחים שריחותיהם יכולים לסייע בהרחקת זבובים מהשולחן, כמו ציפורן, רוזמרין או שמיר. על מנת להרחיק את הזבובים, הניחו חלק מהצמחים הללו על השולחן או סביבו.

קצת רוזמרין בסוכה ירחיק על פגע

קצת רוזמרין בסוכה ירחיק על פגע צילום: shutterstock

3. כיסוי

הפיתרון הקלאסי הוא לדאוג מראש לכיסויים לכלי ההגשה, שאפשר לקנות בזול ברשתות כמו מקס סטוק או עלי אקספרס, ולהניח כיסויי פלסטיק על המנות עד לרגע הסעודה.

לכסות את האוכל זה תמיד מומלץ

לכסות את האוכל זה תמיד מומלץ צילום: shutterstock

4. מאכלים דוחי זבובים

יש מספר מאכלים שאם תשלבו באוכל שלכם, סביר להניח שהזבובים יעדיפו להתרחק ממנו: לימון, צ'ילי, פלפל חריף, ציפורן ווניל. אתם יכולים לשלב אותם במאכל עצמו או אפילו להניח לידו - חתיכת לימון על השולחן, צ'ילי פרוס מפוזר או תמצית וניל פתוחה.

לימון על השולחן

לימון על השולחן צילום: shutterstock