"דברי רבני בית הלל חוסר אחריות ציבורית"

אברהם ליפשיץ מגיב בחריפות לדברי רבני בית הלל על סרטון החתונה ומאשים אותם בחוסר אחריות ציבורית. "נמשיך למרות הביקורת שהושמעה מרבני בית הלל את דרכו של הלל שממנו למדנו חינוך המאמין בכל תלמיד"

חדשות כיפה נתנאל לייפר, כיפה 27/12/15 11:39 טו בטבת התשעו

"דברי רבני בית הלל חוסר אחריות ציבורית"
נטעאל בנדל, צילום: נטעאל בנדל

"אני מאד מתפלא על סוג הצהרה כזו שיש בה מידה לא מבוטלת של חוסר אחריות ציבורית", אומר ל'כיפה', ד"ר אברהם ליפשיץ, מנהל מינהל החינוך הדתי בתגובה לדברי רבני בית הלל שטענו כי לאור סרטון החתונה החינוך הדתי לאומי צריך לעשות בדק בית יסודי.

"החינוך הממלכתי דתי במדינת ישראל ממשיך לחנך את תלמידיו לאור חזון החמ"ד. שאיפה לחינוך לרגישות, לחמלה, לחסד, לנתינה, לצד מצוינות לימודית וחדוות הדעת", מצהיר ליפשיץ כשהוא מצביע על השיגי החינוך הדתי בתחום הערכי, "החינוך הממלכתי דתי, בענווה גדולה, מצטיין בכל קנה מידה בתחום הערכי" הוא אומר ומצביע על כך שרק לאחרונה התפרסמו עשרה בתי הספר הראשונים בארץ שמהם יוצאים תלמידים ליחידות לוחמות בצה"ל, כל עשרה בתי הספר הם של החמ"ד.

עוד בנושא:

"בתי הספר של החמ"ד מצטיינים גם בהצטיינות לימודית, כפי שמראים הנתונים הגבוהים של אחוז התלמידים שעברו בהצלחה את מבחני הבגרות וכן ממוצע הציונים הגבוה יחסית", אומר ד"ר ליפשיץ ומוסיף כי "תכנית הלימודים והשיעורים העוסקים בתכנים הערכיים והחינוכיים, עוסקים בתמונת האדם השלמה, בן אדם לעצמו, בן אדם לאלוקיו, בן אדם לזולתו ובן אדם למדינתו ולארצו".

"נמשיך למרות הביקורת שהושמעה מרבני בית הלל את דרכו של הלל שממנו למדנו חינוך המאמין בכל תלמיד, המאמין בדרך בדרכה של תורת החיים מבית המדרש של החינוך הממלכתי דתי", חותם ליפשיץ.