וורצמן מונה לסגן שר החינוך, שקד ליו"ר הסיעה

בנט נפגש עם חברי הסיעה ובישר להם אישית על תפקידיהם בכנסת הבאה. כצפוי, ניסן סלומינסקי מונה ליו"ר ועדת הכספים של הכנסת. אורי אורבך מונה לשר לענייני אזרחים ותיקים ולחבר ועדת השרים לחקיקה

חדשות כיפה אורי פולק, כיפה 17/03/13 17:19 ו בניסן התשעג

וורצמן מונה לסגן שר החינוך, שקד ליו"ר הסיעה
יחצ, צילום: יחצ

נפתלי בנט, יו“ר ”הבית היהודי“, נפגש היום (א') בלשכתו בתל אביב עם חברי סיעתו, לאחר הישיבה שקיימו הבוקר, כדי לחלק להם את תפקידיהם בכנסת הבאה. בתחילה נפגש בנט עם ח“כ אורי אורבך, שמונה על ידו לתפקיד השר לענייני אזרחים ותיקים וחבר ועדת השרים לענייני חקיקה.

אורבך התייחס למינוי בעמוד הפייסבוק שלו וכתב כי ”אני עומד להיות ממחר בע"ה השר לאזרחים ותיקים, וחבר בוועדת שרים לחקיקה. כן, זה מרגש אותי. בשמחה ובהתלהבות אכנס לתפקיד החשוב לטובת גימלאים, קשישים, זקנים, ותיקים או כל מלה שתבחרו. כי העולם לא שייך רק לצעירים“.

השותפה לדרך מונתה ליו"ר הסיעה, שקד (צילום: יחצ)

אחר הצהריים נועד בנט עם ניסן סלומינסקי, מספר 3 ברשימה, שמונה על ידו, כצפוי, לתפקיד יו“ר ועדת הכספים של הכנסת. סלומינסקי הוא ח“כ ותיק במשך כ-10 שנים בכנסת, בהן היה חבר בועדת הכספים. כמו כן, ח“כ אבי וורצמן, לשעבר סגן ראש עיריית באר שבע ומחזיק תיק הרווחה בעיר, מונה לתפקיד סגן שר החינוך - תפקיד אותו ימלא בממשלה הבאה ח“כ הרב שי פירון.

איילת שקד, שותפתו של בנט לחלק גדול מדרכו הציבורית ומי שהצטרפה יחד איתו לשורות ”הבית היהודי“, מונתה על ידו לתפקיד יו“ר הסיעה בכנסת.

ועידת הבית היהודי צפויה לאשר הערב את ההסכם הקואליציוני ואת איוש כלל התפקידים בפגישה שתתקיים באולם ”ווהל“ באוניברסיטת בר אילן. להסכם הקואליציוני המלא.