יפעת סלע נבחרה לראשות תנועת האישה הדתית אמונה

סלע, תושבת מודיעין, נשואה ואמא לארבעה נבחרה ברוב קולות לעמוד בראש תנועת האישה הדתית, בכוונתה לפעול להרחבת והעמקת ההשפעה של התנועה בציבוריות הישראלית בכלל ובציבור הציוני דתי בפרט

שמחה ברנס שמחה ברנס, חדשות כיפה 15/11/22 19:55 כא בחשון התשפג

יפעת סלע נבחרה לראשות תנועת האישה הדתית אמונה
יפעת סלע, צילום: ויקה גורשטיין

 

לאחר סיום ספירת הקולות, נבחרה הערב (ג) ברוב קולות (41 מול 8) יפעת סלע ליו"ר אמונה. כזכור, בראיון לכיפה בתחילת השבוע, הבהירה יושבת הראש היוצאת ליאורה מינקה את היורשת המועדפת עליה, שהיום כאמור ניצחה בבחירות. 

סלע, תושבת מודיעין, נשואה ואמא לארבעה, מכהנת כסגנית בכירה אסטרטגיה והון אנושי ברשות החברות הממשלתיות. יפעת החלה את דרכה המקצועית בחברה להגנת הטבע, שם שירתה כמורה חיילת, כמדריכת טיולים וכמנהלת הדרכה. לאחר עשור בחברה להגנת הטבע, בשנת 2000 הגיעה לעמותת אלומה, אותה הובילה כמנכ"לית  עד 2020. ובמסגרתה ליוותה מדי שנה עשרות אלפי צעירות וצעירים בפריפריה החברתית-גאוגרפית בקבלת ההחלטות בצמתים שבין התיכון לשירות משמעותי, בין השירות להשכלה הגבוהה ובמעבר מההשכלה הגבוהה לתעסוקה ראשונה, מתוך מטרה לעודד את הצעירים ללקיחת אחריות ולהצטרפות למעגלי העשייה ולמוקדי ההשפעה בחברה הישראלית.

אני נכנסת לנעליים גדולות של ליאורה מינקה

יפעת בעלת תואר ראשון בלימודי ארץ ישראל מבר אילן, תואר שני במגדר מה - JTS בניו-יורק ותואר שני נוסף במשפטים מאוניברסיטת בר אילן. בנוסף, סלע היא בוגרת התכנית היוקרתית "מעוז", בוגרת תכנית העמיתים של "גשר" והייתה חברה בוועדה הציבורית "המגן". יפעת סלע מכהנת כחברת הועד המנהל בתנועת אמונה זה למעלה מעשור, מעורבת בקבלת ההחלטות האסטרטגיות בתנועה ומביאה עמה ניסיון ניהולי רב שנים בהובלת תהליכים חברתיים מורכבים.

יושבת הראש הנבחרת סיפרה הודיעה בהתרגשות כי בכוונתה לפעול להרחבת והעמקת ההשפעה של התנועה בציבוריות הישראלית בכלל ובציבור הציוני דתי בפרט, "לקידום חדשנות ולהצטרפות פעילה של דור צעיר לאמונה. אני נכנסת לנעליים גדולות של יו"ר אמונה היוצאת ליאורה מינקה ומקווה להצעיד את אמונה להישגים משמעותיים באווירה וברוח הטובה והשיתופית המאפיינת את התנועה". עוד הוסיפה סלע את ציפייתה לפגוש את אלפי העובדים והעובדים, "המובילים את העשייה רבת ההיקף בכל רחבי הארץ. אני מודה לליאורה על האמון ועל תמיכתה ובעיקר מודה לעשרות הנשים שתמכו והצביעו עבורי".