יפעת סלע מתמודדת חדשה ליו"ר אמונה

סגנית בכירה למנהל רשות החברות הממשלתיות, יפעת סלע, תתמודד בשבוע הבא בבחירות ליושבת ראש אמונה. ליאורה מינקה היו"ר הנוכחית פורשת אחרי שנים בתפקיד

חדשות כיפה חדשות כיפה 08/11/22 21:06 יד בחשון התשפג

יפעת סלע מתמודדת חדשה ליו"ר אמונה
יפעת סלע, צילום: ללא

הבחירות ליו"ר אמונה: הבחירות לנשיאת אמונה יתקיימו בקרוב והמירוץ נמצא בשיאו. מתמודדת חדשה על התפקיד נכנסת למירוץ, יפעת סלע, סגנית בכירה למנהל ברשות החברות הממשלתיות ומנכ"לית "אלומה" לשעבר. בבחירות שיתקיימו בוחרות כ 50 נשים שהן חברות האסיפה הכללית של אמונה. 

יו"ר אמונה הנוכחית, ליאורה מינקה, פורשת אחרי שנים רבות בתפקיד. מי שיחליף אותה יקבל ארגון של כ3000 נשים ומאות מוסדות של מעונות, גנים ועוד.

כאמור, סלע, תושבת מודיעין, נשואה ואם ל-4, מכהנת כיום כסגנית בכירה למנהלת רשות החברות הממשלתיות. בוגרת "מעוז", חברה בוועדה הציבורית "המגן", מנכ"לית עמותת "אלומה" - צעירים לשם שינוי, חברת הועד המנהל של אמונה כבר 11 שנה וחברה ותיקה באסיפה הכללית של התנועה.

במכתב שכתבה סלע לחברות אמונה היא אומרת: "בחודשים האחרונים אני פוגשת בשטח את מנהיגות הארגון. הפגישות מחדדות את האתגרים וההזדמנויות איתם תידרש התנועה להתמודד בשנים הבאות. אתגרים שרבים מהם הנם מנת חלקם של ארגוני שטח רבים. את האתגרים אני מכירה..."
בהמשך מציינת סלע את האתגרים שאיתם היא מתכוונת להתמודד: 
1. הצערת הארגון - במטרה להתאימו מחדש למשימותיו
2. העצמת פעילות הסניפים ע"י יצירת מוקדי משיכה
3.שילוב נשות אמונה במוקדי כח קהלתיים
4. לחזק את המעונות והפנות לגיל הרך תקציבים ותשומות.