לפני כולם: קבלו הצצה לעונה החדשה של שטיסל

מיוחד לכיפה. רגע לפני תחילת העונה החדשה של הסדרה עטורת השבחים שטיסל, צפו בקטעים מהעונה

חדשות כיפה חדשות כיפה 22/10/15 12:33 ט בחשון התשעו

לפני כולם: קבלו הצצה לעונה החדשה של שטיסל
yes, צילום: yes

אחרי המתנה ארוכה, סדרת הדרמה שטיסל, אשר זכתה ב-11 פרסי האקדמיה לטלוויזיה ולקולנוע לשנת 2013, צפויה לחזור בשבוע הבא, ותשודר ב-yes.

צפו בקטעים מהעונה החדשה (באדיבות yes):

[embed]https://www.youtube.com/watch?v=YHeAZpMZ1HA[/embed]

[embed]https://www.youtube.com/watch?v=DIQDV51_iHI[/embed]

[embed]https://www.youtube.com/watch?v=sQvRBhz0r7c[/embed]

[embed]https://www.youtube.com/watch?v=EpajxJ4r_Jk[/embed]

במרכז העונה החדשה עומדים שולם ועקיבא שטיסל (דבל'ה גליקמן ומיכאל אלוני), אב ובנו, שעדיין חולקים את אותה דירה בפאתי מאה שערים, את אותו הומור ציני ואת אותו חיפוש אחר אהבה ומעט חום אימהי בעולמנו הקר. גיטי וייס (נטע ריסקין), אחותו של עקיבא ובתו של שולם, יחד עם בעלה ליפא (זהר שטראוס) מתמודדים בעונה השניה עם תינוק חדש בזמן של משבר אישי, ועם ההתבגרות המהירה של בתם רוחמי (שירה האס) וההתאהבות המפתיעה והמוקדמת שלה.

שחקן חדש שהצטרף לסדרה בדמות נוחעם, אחיו הצעיר של שולם (דב גליקמן) הוא ששון גבאי. בנוסף, מצטרפות לקאסט השחקניות ליא קניג, חנה לסלאו, הדס ירון ומאיה מרון.

גם בעונה השניה, ממשיכה "שטיסל" לספר את סיפוריה הגדולים, הקטנים ושוברי הלב של משפחה חרדית אחת בירושלים של 2014. יוצרי הסדרה - אורי אלון ויהונתן אינדורסקי יצרו סדרה המביאה נקודת מבט פנימית, הרואה בגיבורי הסדרה בני-אדם הראויים לאהבה, הרבה לפני השתייכותם המגזרית. דווקא נקודת המבט הפנימית הזו, האוהבת, הלא שופטת, מאפשרת להם לגעת בדברים בכנות, בהומור ובחופש רבים יותר.