לכו על זה: כל המלצות השבוע

ספר נפלא על מסעות מרתקים של יצחק בן נר, מסעדה כשרה והופעה מצויינת שאסור לכם לפספס בתל אביב ואפליקציה שתאפשר לכם לחייג בשמות

חדשות כיפה נטעאל בנדל, כיפה 25/02/13 14:11 טו באדר התשעג

לכו על זה: כל המלצות השבוע

התקופה בה זכרנו עשרות מספרי טלפונים חלפה מזמן ואפליקציה חדשה מתיימרת גם להדיר את הקלדת המספרים בפלאפון. כיצד? מעתה והלאה ניתן יהיה להקליד שם, אף ללא מספר, והאפליקציה תדע לחייג אליו אף מבלי שהזנת מספר כלשהו. נסו את זה בבית.

חיינו הנם מסע אישי אחד שעובר על פני רבדים שונים ופוגש במסעות אחרים אך לא פחות עמוקים. "המסע הלילי הארוך הביתה" הוא ספר נפלא של יצחק בן נר המאגד שבעה מסעות אישיים ארצישראלים, באופן שקשה לפספס, אשר צועדים כל הדרך אל הלא נודע. עם דיאלוגים מדויקים מצליח המחזאי והסופר בן נר להעביר את רשמי המסע של דמויות הספר ולהציב בפנינו את השאלה האם מסעותינו שלנו נפגשים עם מסעותיהם של דמויותיו.

שווצנגר חוזר עם סרט אקשן עטור פעללולים אך עם עלילה לא עשירה במיוחד. הפעם הוא מגלם שריף בעיירה נינוחה מתבשר כי עבריין אלים ומסוכן שברח מהכלא עתיד לחלוף בעיירה שלו בדרך למקסיקו. אוונס השריף מחליט כי אין שום סיכוי שהעבריין יצליח לעשות זאת, החלטה שעלתה לו הרבה מאוד.

אנשי 'המקום' בתל אביב מביאים לנו הופעה מיוחדת במינה ולמיטיבי לכת. "Be creative" הוא הרכב מוזיקאלי של אסטאס טוני, גיטריסט רב אומן, צועני רוסי, המפליא בנגינתו ברחבי העולם אשר מגיע לישראל וחובר לאמנים מיכאל שולמן (כינור) ויונתן בר רשי (פרקשניסט). מדובר באתגר מוזיקאלי מעניין ורק מצפייה בביצועי הגיטרה של טוני ברור שמדובר באירוע שלא כדי לפספס.

"דרבי בר" דגים היא עוד מסעדה איכותית וכשרה, תאמינו או לא - בעיר תל אביב. אם אתם אוהבי דגים המקום בדיוק בשבילכם עם מבחר עשיר ומגוון. גם לילדים קטנים יש מענה בתפריט המסעדה והיא פתוחה עד השעות הכי קטנות של הלילה (יגאל אלון 96 ת"א).