האם ריקוד שכובש את עולם החתונות החרדי מגיע ממקורות נאצים?

בחודשים האחרונים ריקוד חדש בשם ´ריקוד הפינגווינים´ שוטף את העולם החרדי ואפילו זולג למגזר הדתי לאומי. אתר חדשות חרדי טוען שמדובר בכלל בריקוד נאצי שיובא

חדשות כיפה חנן גרינווד, כיפה 06/02/14 10:33 ו באדר א'

בחודשים האחרונים כל מי שהגיע לאולם חתונות להשתתף בשמחת קרוב משפחה חרדי לא יכול היה לפספס את 'ריקוד הפינגווינים', טרנד מוזר למדי בו החוגגים מזיזים את גופם ורגליהם בתבנית קבועה בעת ריקוד בטור. התופעה אפילו החלה לאחרונה לזלוג אל המגזר הדתי לאומי, שעוד זוכרים לטובה את ריקוד 'ברוך הגבר' המיתולוגי.

'בשטיבל', אחד מאתרי החדשות החרדים הקטנים מפרסם היום כי המקור ללהיט החדש הוא ריקוד נאצי. לטענת הכותב, שלא הזדהה, "לאחר שהגרמנים ימ”ש שלחו את גדולי התורה למשרפות הגזים המפקדים ונשותיהם היו מתכנסים בבית קפה מקומי ורוקדים את הריקוד הזה. אז יהודי יקר אני באופן אישי לא יודע אם יש פה בחוקתיהם לא תלכו אבל מה שבטוח שהריקוד הזה של גרמנים ימ”ש מזכיר לי זוועות נוראיות".

לא ברור מהי עבודת המחקר אותה טוען הכותב שעשה ומהיכן ידוע לו שמדובר בריקוד שהנאצים היו רוקדים לאחר ששלחו את 'גדולי תורה' למשרפות הגזים, אך אם אכן כך הדבר מדובר בתופעה בעייתית, זאת בלשון המעטה. בסרטון בשחור לבן, המצורף לכתבה, נראה מדריך גרמני אשר מסביר כיצד יש לרקוד את ריקוד הפינגווינים אך אין הדבר אומר כי מדובר בנאצים.

[embed]https://www.youtube.com/watch?v=RWTtArW6UWY[/embed]