נודה לכם מאוד אם תחדלו!

לרגל יום ה"אני לא מוכן לסבול את זה יותר" המצוין היום בארה"ב, חשבנו על כמה דברים שהיינו שמחים להיפטר מהם

חדשות כיפה שרונה 07/01/18 12:24 כ בטבת התשעח

נודה לכם מאוד אם תחדלו!
אנשים, צילום: שאטרסטוק

לרגל יום ה"אני לא מוכן לסבול את זה יותר" המצוין היום בארה"ב, חשבנו שזו הזדמנות מצויינת להגיד שלום לכל הדברים המעצבנים שהיינו שמחים להיפטר מהם גם אנחנו.

המתנה לנציג שירות

בין אם נתקעתם באמצע שום מקום עם הרכב ואתם חייבים גרר ובין אם נגמרה לכם חבילת הגלישה באינטרנט בעיצומו של פרק שחיכיתם לראות כבר שבוע, אין ספק שתצטרכו להקריב את טיפת הסבלנות שעוד נותרה בכם ולהתקשר לחברה אליה אתם משויכים. זמן ההמתנה הממוצע בדיוק במקרה שלכם יעמוד על  20 דקות לפחות, ואם זה לא מספיק, ברגע שיענה לכם נציג תתברר העובדה המצערת שהמתנתם לנציג שמתמחה בפניות מסוג אחר.

זה שמשחק עם העט

שבועות אתם לומדים למבחן, חיכיתם לרגע שתוכלו להתיישב ולשפוך את כל מה שאגרתם במוחכם על הדף. קול הפלורסנט נשמע מזמזם מעל ואתו, עוד רעש קטן ובלתי נסבל. מישהו בחדר החליט שזה הזמן האידיאלי לשחק עם העט. ועכשיו, קולות התקתוק יאתגרו את יכולות הריכוז שלכם עד קצה גבול היכולת. בהצלחה!

כשמסתירים לך את המסך בקולנוע

כבר שנתיים שאת מחכה ליציאת הסרט האחרון בטרילוגיה, הזמנת כרטיסים שבוע מראש, מצאת בייביסיטר בשארית כוחותייך אחרי ששתיים הבריזו באותו היום. הגעת עשר דקות לפני והתיישבת סקרנית מחכה לסרט שיתחיל. 5 הדקות הראשונות עוברות בשלום, ואז זה מתחיל, זוג נוסף נכנס לאולם ואת רק מתפללת שהם לא בדרך לשורה לפנייך. מספיקה חצי דקה בשביל להבין שטעית ואם זה לא מספיק, הם גם מסתירים לך את המסך. ליבנו ליבנו איתך.

כשהגננת מפילה עליך תיק

יום חמישי שמח וטוב, נגמר השבוע ואתה רק מחכה לשקט של שבת. נכנס לגן של הקטנה, שלום לכולם להתראות ותודה, רגל בדלת ואז זה נשמע..היי היי אבא של עינת, מחר היא אמא של שבת. נגוזו החלומות על תחילת הסופ"ש, מעכשיו אתה בתחרות נגד הזמן. מה להביא, כמה להביא, ובכלל, עם התקנות חדשות של משרד החינוך, יש בכלל מה להביא? מאותו רגע ועד למחרת אתה תהיה במרתון. ועוד לא הזכרנו את בחירת התלבושת. בהצלחה עם זה.

המשחנ"שים בפלאפון בציבור

אתה נמצא על האוטובוס, וזו הייתה יכולה להיות נסיעה רגועה ומהנה אילולא הבחור שמאחוריך לא היה משתף אותך בכל קורותיו. אז נכון, הוא לא בדיוק דיבר אתך אבל עצם זה שאתה יודע שהוא בדרך לטיפול שיניים וחייב להספיק להוציא כסף כי הוא נשאר בלי מזומן ואחר כך הוא יעבור בסופר להביא כמה דברים לארוחת ערב, זו סיבה מספיק טובה לקרוא לזה שיתוף. בואו נתאחד כולנו ונצא בקריאה נרגשת, די לשיתוף הכפוי, אם נרצה לדעת מה תכניותיך להיום, כבר נשאל בעצמנו.

 

יש לכם רעיונות ממה עוד כדאי להפטר? כתבו לנו בתגובות