מעבר מפתיע: כתב כאן 11 החליט לעזוב - מצטרף לערוץ 14

כתב דסק החוץ של כאן 11, העיתונאי בן יניב, עובר לערוץ 14 שם ישמש ככתב הכלכלי. יניב, לו עבר גם בערוץ 13, אמר עם הצטרפותו לערוץ: "הערוץ הצומח ביותר"

חדשות כיפה חדשות כיפה 06/05/24 13:52 כח בניסן התשפד

מעבר מפתיע: כתב כאן 11 החליט לעזוב - מצטרף לערוץ 14
כאן 11, מעבר מפתיע, צילום: Gili Yaari/Flash90

בשנה האחרונה חווה עולם התקשורת הישראלי מהפך עם נסיקתו של ערוץ 14 והפיכתו לערוץ השני הכי נצפה בישראל. יחד עם העלייה המטאורית, הגיעו שורת מעברים של אנשי תקשורת אל הערוץ כשבנוסף הצליחו בערוץ להשאיר אצלם את מגיש מהדורת החדשות שרון גל, זאת לאחר שכבר סיכם על עזיבה לערוץ 13. עתה גם העיתונאי בן יניב עובר לערוץ ועוזב את כאן 11.

עזב את 11, עבר גם בערוץ 13

יניב מצטרף לצוות הכתבים של הערוץ וישמש ככתב כלכלי זאת לאחר שהחליט לעזוב את תאגיד השידור שם שימש ככתב דסק החוץ. ליניב עבר גם ברשת 13 והחל מהיום (ב') ישמש ככתב כלכלי בערוץ. יניב, בן 28, הוא בעל תואר ראשון בדיפלומטיה וממשל מאוניברסיטת רייכמן.

בן יניב, עזיבה מפתיעה

בן יניב, עזיבה מפתיעה צילום: מושיקו טישלר

"חשוב מאי פעם להביא סיקור אחראי וכנה לצופים"

בן יניב אמר עם הצטרפותו לערוץ: "שמח ומתרגש להצטרף לנבחרת של עכשיו 14 ככתב כלכלה. מודה על ההזדמנות לקחת חלק בערוץ הצומח ביותר בישראל ולאחת המהדורות הנצפות במדינה. המלחמה והכלכלה הם שני תחומים תלויים זה בזה שמשפיעים על חיינו כמדינה וכפרטים ודווקא בתקופה הזו חשוב מאי פעם להביא סיקור אחראי וכן לצופים ולכן ערוץ 14 זה בדיוק המקום להגיע אליו".