הטלטלה הגדולה מכולן: מנכ"ל חדשות 13 החליט להתפטר

מנכ"ל חברת החדשות של הערוץ שמונה רק בשנה האחרונה על מנת להשיבו למרכז הבמה החליט לעזוב את תפקידו על רקע חילוקי דעות עם ההנהלה והקיצוצים הצפויים בערוץ. צלקובניק: "תקופה אינטנסיבית ומשמעותית של שידורים היסטוריים" | בשנה החולפת התרחש בערוץ גל עזיבות

חדשות כיפה חדשות כיפה 05/05/24 11:05 כז בניסן התשפד

הטלטלה הגדולה מכולן: מנכ"ל חדשות 13 החליט להתפטר
אור צלקובניק, מנסה להרגיע את העובדים, צילום: Adi lamm/cc-by ca, Yonatan Sindel/Flash90

אור צלקובניק, מנכ"ל חדשות 13, הודיע היום (א') ליו"ר חברת החדשות ולמנכ"ל רשת 13 על רצונו לסיים את תפקידו, על רקע התכנית המתגבשת לשינויים במודל פעילותה של חברת החדשות. צלקובניק אשר מונה לתפקיד לפני כשנה, ניהל את חברת החדשות בתקופת המלחמה.

לפני כן, כיהן אור כמנכ"ל רדיו 103FM במשך שמונה שנים, שהגיע בתקופתו לשיאי האזנה. בהמשך נבחר פה אחד לתפקיד מפקד גלי צה"ל על ידי ועדת האיתור, הליך שלא הושלם בשל תקופת בחירות. צלקובניק עצמו אמר לאחר החלטתו לעזוב: "תודה גדולה ומיוחדת לחברי הנהלת חדשות 13, לעיתונאיות ולעיתונאים ולכל העובדות והעובדים המעולים של חברת החדשות, על תקופה אינטנסיבית ומשמעותית של שידורים היסטוריים שייזכרו לשנים ארוכות. תודה לצופות ולצופי חדשות 13, על הענקת הזכות למלא את תפקידנו העיתונאי והדמוקרטי בעת ייחודית זאת".

אור צלקובניק, ביקש לסיים את תפקידו

אור צלקובניק, ביקש לסיים את תפקידו, צילום: עדי לם

"אין לי ספק שכישוריו ויכולותיו יהוו נכס לכל מקום אליו יגיע"

אמיליאנו קלמזוק, מנכ"ל רשת 13, מסר: "אני מבקש להודות לאור על המסירות האדירה והמחויבות לחברת החדשות בשנה האחרונה, שהיתה רוויית אתגרים, ומאחל לו הצלחה רבה". נדב טופולסקי, יו"ר רשת 13: "אני מודה לאור על העשייה האינטנסיבית ועל הובלת חברת החדשות בתקופה מאתגרת למדינה כולה. אין לי ספק שכישוריו ויכולותיו יהוו נכס לכל מקום אליו יגיע ואני מעריך ומוקיר את שיתוף הפעולה ההדוק ואת מסירותו הרבה לחברת החדשות של רשת 13".

אייל דה פאו, יו"ר חדשות 13 הוסיף: "אני מבקש להודות לאור על ההירתמות לטובת ניהול חברת
החדשות בתקופה מאתגרת ועל עבודתו המסורה לילות כימים. אנו מלאי הערכה ומאחלים לו הצלחה רבה".