מהרדיו לטלוויזיה: נחשף המנכ"ל החדש של חדשות 13

זמן קצר לאחר פרישתו של אבירם אלעד מתפקיד מנכ"ל חדשות 13, בערוץ מכריזים על מחליפו: אור צלקובניק, מנכ"ל והעורך הראשי של 103fm

חדשות כיפה חדשות כיפה 29/06/23 15:43 י בתמוז התשפג

מהרדיו לטלוויזיה: נחשף המנכ"ל החדש של חדשות 13
אור צלקובניק, צילום: Adi lamm/cc-by ca

מינוי חדש בערוץ 13: לפני זמן קצר מנכ"ל חדשות 13, אבירם אלעד, התפטר מתפקידו לאחר שנתיים של כהונה. כעת מכריזים בערוץ על המנכ"ל החדש שיחליף אותו: אור צלקובניק.

המנכ"ל החדש של חדשות 13: אור צלקובניק

המנכ"ל החדש הוא איש תקשורת וניהול הוא המנכ"ל והעורך הראשי של 103fm. בעבר שימש כמנהל המוזיקלי והעורך הראשי של גלגלצ. לא מזמן ועדת האיתור של התאגיד המליצה על צלקובניק לתפקיד מפקד גלי צה"ל, אך שר הביטחון יואב גלנט בחר על פניו את העיתונאי דני זקן, מבלי להיפגש עם חברי הועדה או להתייעץ עימם. כעת צלקובניק מאייש את תפקיד המנכ"ל של חדשות 13 וינסה לשפר את מצבו של הערוץ, שלפי נתוני הרייטינג נמצא בהתדרדרות.

נדב טופולסקי, יו"ר רשת 13, אמר, "אני סומך על אור שיעשה צעדים משמעותיים על מנת להביא את חדשות 13 למקום אליו היא ראויה. השוק המשתנה מחייב אותנו לראייה רחבה ולצעדים נחושים. אני רואה בו האדם הנכון להוביל את השינוי בעת הזו, ואני מאמין שיחד עם הצוות המצוין של חדשות 13, בעבודה אינטנסיבית וממוקדת, יוביל את החברה לכיוונים חדשים ולהישגים אליהם אנו מכוונים. אנחנו חברי הדירקטוריון ובעלי המניות מאמינים בו מאוד".