נגד כיוון התנועה: זה הבכיר שמצטרף לרשת 13

אחרי ההודעה של יורם אלטמן על עזיבת תפקיד מנכ"ל רשת 13 - דירקטוריון הערוץ הודיע כי נמצא מחליף: אמיליאנו קלמזוק | יו"ר הדירקטוריון טופולסקי: "בטוחים שיוביל את הערוץ להישגים חדשים"

חדשות כיפה חדשות כיפה 12/03/24 17:30 ב באדר ב'

נגד כיוון התנועה: זה הבכיר שמצטרף לרשת 13
רשת 13, צילום: רשת 13

בא להציל את המצב: בחודש אוגוסט 2022 מונה יורם אלטמן למנכ"ל רשת 13, ובחודש דצמבר האחרון, פחות משנה וחצי בתפקיד, הוא בחר לסיים את תפקידו. היום (ג') הודיע דירקטוריון רשת 13 כי נמצא מנכ"ל חדש - אמיליאנו קלמזוק.

קלמזוק: "באמצעות יצירתיות ועבודה קשה נוכל להשיג תוצאות נהדרות"

קלמזוק, בן 50, הוא יליד ארגנטינה ובשנים האחרונות הוא עלה ארצה. בתקופה האחרונה שימש כיועץ בערוץ. הוא בעל ניסיון של למעלה מ-25 שנה בתפקידי ניהול בכירים בתעשיית הטלוויזיה והבידור בארצות הברית, אמריקה הלטינית ואירופה. בין היתר הוא גם יזם, יועץ וחבר דירקטוריון בחברות שונות.

המנכ"ל החדש מקבל לידיו ערוץ חבול עם גל עזיבות מטריד, שצופה בערוץ 14 חולף על פניו בטבלאות הרייטינג. קלמזוק מסר: "לכבוד הוא לי להצטרף לצוות של רשת 13, ואני מודה לבעלי המניות ולדירקטוריון על הבעת האמון. אני מאמין שבאמצעות יצירתיות ועבודה קשה, נוכל להשיג תוצאות נהדרות יחד, לטובת רשת 13, מדינת ישראל ואנשיה".

האח הגדול, רשת 13

האח הגדול. תכנית הדגל של רשת 13 | צילום: Shlomi Cohen,Flash90

"ניסיון עשיר ורקורד מוכח בתעשיית המדיה והבידור"

נדב טופולסקי, יו"ר דירקטוריון רשת 13, מסר: "אנו שמחים לצרף לשורותינו את אמיליאנו כמנכ"ל החדש של רשת 13. עם ניסיונו העשיר והרקורד המוכח שלו בתעשיית המדיה והבידור, אנו בטוחים שיוביל את הערוץ להישגים חדשים. אנו מצפים לעבוד יחד איתו בשיתוף פעולה הדוק כדי להמשיך ולייצר תוכן מעניין וחוויות חדשות לצופים שלנו".

חברי דירקטוריון רשת 13, ג'יימי קוק ודני כהן, הוסיפו: "ניסיונו הרחב של אמיליאנו בשוק הטלוויזיה והתוכן הגלובאלי הוא נכס עצום לרשת 13".