דרמה ברשת 13: אחרי שנה בלבד - המנכ"ל פורש

פחות משנה וחצי לאחר שנבחר למנכ"ל רשת 13, יורם אלטמן הודיע על התפטרותו מהתפקיד | אלטמן יישאר המנכ"ל עד למציאת מחליף ולסיום החפיפה | מרשת נמסר: "מודים לו על העבודה המשותפת"

חדשות כיפה חדשות כיפה 10/12/23 17:13 כז בכסלו התשפד

דרמה ברשת 13: אחרי שנה בלבד - המנכ"ל פורש
רשת 13, צילום: רשת 13

דרמה ברשת 13: רק באוגוסט של שנת 2022 מונה יורם אלטמן להיות מנכ"ל רשת 13, וכעת, פחות משנה וחצי בתפקיד, בחר לסיים את תפקידו. על פי ההודעה שנמסרה מטעם הערוץ, ההחלטה על סיום תפקידו התקבלה בהסכמה משותפת של אלטמן והדירקטוריון. למרות הפרישה, אלטמן יישאר בתפקידו עד לאחר החפיפה של מי שייבחר להחליפו.

פחות משנה וחצי בתפקיד - יורם אלטמן מתפטר מרשת 13

בתחילה אלטמן היה חבר דירקטוריון ברשת 13, ובאוגוסט של שנת 2022 לקח על עצמו את ניהול הערוץ. בשנה האחרונה נמצא הערוץ בירידה דרסטית בנתוני הרייטינג ובמעמדו בעיני הציבור, וייתכן שאלו תרמו לפרישה המוקדמת של אלטמן.

יורם אלטמן מסר: "אני מודה לאנשי רשת 13 ואנשי חברת החדשות שהלכו איתי בדרך מאתגרת. כיהנתי כמנכ"ל בתקופה הסוערת ביותר שידעה מדינת ישראל וחשתי תחושת שליחות עצומה. האמנתי ועודני מאמין בתפקיד החשוב שיש לרשת 13 בציבוריות הישראלית הן כבית ליצירה ישראלית והן כמי שמחזיק חברת חדשות המשפיעה על סדר היום הציבורי".

רשת 13: "מודים על עבודה משותפת ופורייה ומאחלים לו הצלחה רבה"

מדירקטוריון רשת 13 נמסר: "יורם נרתם לניהול הערוץ בעידן משתנה בו שוק הטלוויזיה עובר אתגרים משמעותיים. הוא התייצב להוביל את הערוץ ואת אנשיו במסירות ובמחויבות אדירה, ואלה ראויות להערכה ולהכרה. אנו מבקשים להודות לו על עבודה משותפת ופורייה ומאחלים לו הצלחה רבה".