מכה נוספת לרשת 13: הטאלנט האהוב עוזב לערוץ אחר

מצטרף לגל העזיבות: מבקר המסעדות ואחד הטאלנטים המוכרים והמזוהים עם ערוץ 13 החליט לעזוב את הערוץ ויתחיל להגיש תכנית חדשה בערוץ i24NEWS

חדשות כיפה חדשות כיפה 08/02/24 13:28 כט בשבט התשפד

מכה נוספת לרשת 13: הטאלנט האהוב עוזב לערוץ אחר
ניב גלבוע, צילום: באדיבות המצולם

זו לגמרי לא השנה של ערוץ 13. אחרי גל עזיבות קשה, כעת גם ניב גלבוע, אחד הטאלנטים הבולטים של רשת 13, החליט לעזוב. ביוני 2023 הודיע מנכ"ל חדשות 13, אבירם אלעד, על ההחלטה לסיים את תפקידו. בדצמבר, חצי שנה מאוחר יותר, פרש גם מנכ"ל רשת 13 - יורם אלטמן, ובאותו החודש גם המגיש אמנון לוי. מאז הספיקו לפרוש תמר איש שלום, מאיר קוטלר, גיל לוין וגם דוברת חדשות 13, ירדן דאידה. כעת הערוץ מתמודד עם עזיבה נוספת ודרמטית לא פחות.

ניב גלבוע עוזב את רשת 13

גלבוע יגיש בקרוב תכנית חדשה בערוץ החדשות החדש i24NEWS. גלבוע מוכר בעיקר בזכות ביקורות המסעדות הקפדניות שלו, ובתור מי שלא עושה הנחות לאף שף. מלבד הופעותיו בערוץ 13 הוא מתחזק חשבון יוטיוב פעיל, והצופים האוהדים רק מחכים לראות את המסעדה הבאה שיקטול.

בשבוע שעבר הודיעו בערוץ החדש על שורה של כתבים שמצטרפים לנבחרת החדשות של הערוץ: דור כהן מחדשות 13 הצטרף ל-i24NEWS ככתב צבאי, נדב אלימלך, כיום מגיש בערוץ הכנסת, הצטרף לדסק הפוליטי. סיון סיסאי מכאן 11 תהיה כתבת התרבות ולי עייש, כיום כתבת בתוכנית "הצינור", תהיה כתבת משטרה ופלילים.

ניב גלבוע: "בטוח ש-i24NEWS יביא בשורה אדירה לצופים בישראל"

ניב גלבוע מסר: "אני נרגש להיות חלק מצוות ערוץ החדשות החדש שנבנה בימים אלו. להיות חלק משלב ההקמה של כלי תקשורת זה אתגר מרתק ואני בטוח ש-i24NEWS יביא בשורה אדירה לצופים בישראל".

ישראל טויטו, מנהל i24NEWS בעברית: "ניב גלבוע הוא מגיש מצוין שמבין היטב את החיבור בין טלוויזיה לרשתות החברתיות. אנחנו ממשיכים לבנות את ערוץ החדשות הראשון בישראל, ואני שמח שניב בחר להיות חלק מהנבחרת המעולה שמתגבשת בימים אלו".

ניב גלבוע

ניב גלבוע צילום: באדיבות המצולם