כוכב "חתונמי" חושף: כך נשארנו בקשר טוב אחרי התכנית

רגע לאחר סיום העונה של "חתונה ממבט ראשון" וחשיפת מצב הזוגות כיום, משה מספר בראיון ל"חדשות כיפה" על הזוגיות עם נעם, על הפער בין מה שרואים במסך למה שקורה בפועל, על הביקורות שקיבלו ועל התכניות להמשך

תהילה שינובר תהילה שינובר, חדשות כיפה 12/09/23 14:09 כו באלול התשפג

כוכב "חתונמי" חושף: כך נשארנו בקשר טוב אחרי התכנית
צילום: חדשות כיפה

העונה השישית של "חתונה ממבט ראשון" בקשת 12 הגיעה לסיומה, וכעת, לאחר שכל הזוגות בחרו לומר כן ולהמשיך בתהליך גם מחוץ למצלמות, גילינו מי מהזוגות נשארו יחד עד היום. משה ונעם עברו לא מעט עליות ומורדות בזוגיות שלהם, וכעת, חודשיים לאחר הפרידה, הזוגות נפגשו בגג מלון הדירות The Levee בתל אביב ודיברו על הכל.

לאורך העונה לך ולנעם היו הרבה מאוד ריבים, זה היה נראה שאתה ממש נוטה לומר לא ופתאום הפתעת את כולם עם "כן", מאיפה זה בא?

"ראו מלא ריבים והרבה באמפים בדרך והרבה עליות וירידות, וכמו שכולם יגידו לך פה - גם לא ראו הרבה דברים טובים שלנו, חלק מהכיף והחוויות הטובות שעברנו. כן, זאת הייתה הפתעה, באתי ליום ההחלטות עדיין לא סגור. זה לא היה סגור כי באתי במוד מסויים שזה חייב להיות כן במאה אחוז, והבנתי שזה יכול להיות קליל יותר וזה שווה את הצ'אנס, בסופו של דבר זה הביא פירות והיינו בזוגיות של חצי שנה".

מה קרה אחרי חצי שנה?

"התחלנו את הדרך עם קצת קשיים, פתאום המצלמות ירדו - שזה היה כיף והרגשנו מאוד משוחררים. עזבנו את המחייה המשותפת ולקחנו צעד אחד אחורה, התחלנו דייטים כמו זוג בתחילת הדרך. עברנו פתאום זוגיות רגילה יותר, התחלה חדשה עם בן אדם שאתה מכיר, כמו לצאת עם חברה טובה. זה היה קליל, ואת כל השיט כבר ראו בטלוויזיה. פתאום בלי המצלמות היה יותר קל וחווינו זוגיות טובה והתפתחות והתאהבות ורגש, ובסוף זה נגמר, אבל זה היה שווה את זה".

זו פעם ראשונה שאתם נפגשים?

"זו חבורה מאוד מגובשת אז אנחנו נפגשים הרבה. הפרידה שלנו הייתה פרידה טובה אז היא נתנה לנו את האופציה להיות הביחד הזה ולהיראות עם כולם, שזה לא יהיה מביך מדי ולא יהיה אוקוורד, תמיד היינו בטוב אחד עם השנייה ואנחנו ממשיכים עם הקו הזה".

היו הרבה ביקורות כלפיכם לאורך העונה. איך זה השפיע עליכם?

"כשצפינו בטלוויזיה ידענו מה נראה, ידענו שהיו לנו הרבה עליות ומורדות. הביקורות היו נורא מובנות, חלקם מוגזמות, חווינו דבר מאוד נורמלי לחוות עם בן אדם שאתה לא מכיר ולאורך כל הדרך היינו אותנטים ושמנו את עצמנו לטוב ולרע שם, תמיד היינו כנים ושקופים אחד עם השנייה. זה סוד הכוח שלנו".

איפה אתה עכשיו?

"היום אני רווק, נפרדנו לפני בערך חודשיים. כרגע עוד מעכל את כל זה, זה הרבה מאוד לעכל. עם הפנים קדימה לזוגיות חדשה, מקווה שתגיע, אני הרבה יותר מדויק גם לעצמי וגם לבת הזוג הבאה שלי, ואופטימי".