הכתב הסרוג של כאן 11 התפוצץ על גיא פלג: "תכבד את עצמך"

פרשת אליעד שרגא יצרה עימות רציני בין כתב חדשות 12 לבין כתב כאן 11, כאשר כל אחד מהם רצה להיות זה שיחשוף את הסיפור ראשון | אבישי גרינצייג האשים: "תה באמת חושב שמישהו יאמין לך?"

חדשות כיפה חדשות כיפה 21/08/23 17:18 ד באלול התשפג

הכתב הסרוג של כאן 11 התפוצץ על גיא פלג: "תכבד את עצמך"
גיא פלג | , צילום: Yonatan Sindel/Flash90

פרשה משפטית חדשה התפוצצה היום (ב'), ועוררה סערה משנית - כאשר שני עיתונאים מגופי תקשורת שונים טענו כי מדובר בחשיפה ראשונה שלהם. מדובר בחשיפה כי עו"ד אליעד שרגא, יו"ר התנועה לאיכות השלטון וממובילי המאבק נגד הרפורמה המשפטית, גבה לכאורה סכום כסף מופרז מאשה קשת יום.

אבישי גרינצייג

אבישי גרינצייג, צילום: באדיבות המצולם

"ייתכן ותרגיש מגוחך"

כתב כאן 11, אבישי גרינצייג, צייץ בטוויטר כי תכנן לחשוף את הפרשה כבר אתמול אולם אחד הגורמים אליו פנה בתגובה, ביקש ממנו להמתין יום נוסף - כך שחדשות 12 עקפו אותו בסיבוב וחשפו את הסיפור לפניו. הפרשן הפוליטי של חדשות 12, גיא פלג, הגיב בציוץ בטוויטר: "צפה הערב במהדורה, ייתכן ותרגיש מגוחך". גרינצייג השיב לו, "גיא, הגברת הודתה בעצמה שהיא סיפרה לך… תשתדל לכבד את עצמך. אתה באמת חושב שמישהו יאמין לך שלפני השעה 15:00 אתה מעדכן מה יהיה במהדורה?".

https://twitter.com/avishaigrinzaig/status/1693592900754399303?s=20

נזכיר כי עורך הדין אליעד שרגא, יו"ר התנועה לאיכות השלטון ואחד ממובילי המחאה נגד הרפורמה המשפטית, שהגיש מספר עתירות לבג"ץ בנושא, ייצג אשה קשת יום שטוענת כי גבה ממנה שכר טרחה מוגזם. כך נחשף היום (ב'). על פי הפרסום, אותה אישה מאשימה כי במהלך טיפול בעיזבונו של אחיה המנוח, גבה ממנה שרגא שכר טרחה בסך מיליון וחצי שקלים.