שינויים בערוץ 14: הסיבה שהפרשן הבכיר עוזב את רצועת השידור המבוקשת

יעקב ברדוגו, הפרשן הבכיר של ערוץ 14, התקבע בחודשים האחרונים עם תוכניתו השבועית מדי חמישי לאחר החדשות. עתה יעבור הפרשן לשעה מוקדמת ומעט פחות יוקרתית. ברדוגו עדכן את הצופים: "אותו הרכב יותר זמן"

חדשות כיפה חדשות כיפה 10/08/23 21:05 כג באב התשפג

שינויים בערוץ 14: הסיבה שהפרשן הבכיר עוזב את רצועת השידור המבוקשת
צילום: Yonatan Sindel/Flash90

רק לפני כשלושה חודשים עזב הפרשן הבכיר יעקב ברדוגו את רצועת השידור היוקרתית של השעה 19:00 בערב ועבר להגשת תוכנית שבועית מידי חמישי בשעה 20:45 מיד לאחר מהדורת החדשות. היום (ה') הודיעו בערוץ על שינוי נוסף והתוכנית תשודר מידי חמישי בשעה 18:00 למשך כשעתיים.

"אותו הרכב, יותר זמן שעה חדשה"

בחודשים האחרונים מאז עברה תוכניתו של ברדוגו לשעה 20:45, היא לא הצליחה להתרומם יתר על המידה דבר שייתכן וגרם לקברניטי הערוץ לחשב מסלול מחדש. בייחוד הדבר בלט מול "הפטריוטים", תוכנית הדגל של הערוץ ששודרה על אותה משבצת וזוכה להצלחה רבה גם בטבלאות הרייטינג. ברדוגו עצמו כתב היום בחשבון הטוויטר שלו בנוגע למעבר: "אותו הרכב יותר זמן שעה חדשה". במקום תוכניתו של ברדוגו, בערוץ הלכו על הקלף החזק ומיקמו את "הפטריוטים" ברצועת השידור.

יעקב ברדוגו, ירידה בצופים

יעקב ברדוגו, ירידה בצופים, צילום: Yonatan SIndel/Flash90

התוכנית החדשה של ברדוגו

לאחרונה הודיעו בערוץ כי יתחילו לשדר גם בימי שישי עד סמוך לכניסת השבת. בערוץ הודיעו כי במסגרת המהלך תעלה תכנית חדשה של יעקב ברדוגו בהגשה זוגית מפתיעה, וכי לוח השידורים המלא יפורסם בסמוך לתחילת החודש.