שינויים בערוץ 14: הסיבה שהפרשן הבכיר עוזב את רצועת השידור היוקרתית

לאחר שלאחרונה הצליח לשבור לא מעט שיאי רייטינג, בערוץ 14 נערכים לשינוי משמעותי בלוח השידורים של הערוץ. יעקב ברדוגו יעזוב את רצועת השעה 19:00 הנחשבת לחשובה במיוחד ויעבור לשדר תוכנית בימי חמישי | טרם נודע מי יחליפו

חדשות כיפה חדשות כיפה 30/04/23 17:50 ט באייר התשפג

שינויים בערוץ 14: הסיבה שהפרשן הבכיר עוזב את רצועת השידור היוקרתית
צילום: Yonatan Sindel/Flash90

שינויים בערוץ 14: לאחרונה, חווה ערוץ 14 הצלחות לא מבוטלות בטבלאות הרייטינג כשלא אחת עקפו אף את הערוצים הוותיקים כאן 11 ורשת 13. על רקע ההצלחות האחרונות, מתברר כי בערוץ נערכים לשינוי דווקא ברצועת השידור הכי יוקרתית מבין רצועות הערב של הערוץ, זו של השעה 19:00.

שינויים ברצועת השעה 19:00 בערוץ 14

את הרצועה מוביל בתקופה האחרונה, הפרשן הפוליטי של הערוץ יעקב ברדוגו, עתה ברדוגו יפנה את מקומו כשעדיין לא ברור מי יגיש במקומו. הרצועה נחשבת ליוקרתית במיוחד כשבערוצים המרכזיים נותנים לה משקל רב בעקבות העובדה שהיא "גוררת" איתה את הצופים למהדורות החדשות המרכזיים של ערוצי הטלוויזיה.

ברדוגו

ברדוגו צילום: Yonatan Sindel/Flash90

ברדוגו ימשיך להופיע בערוץ ויגיש תוכנית שבועית

על פי הערוץ, ברדוגו עצמו הוא זה שביקש מהנהלת הערוץ לעבור מרצועת השידור ולחזור לתוכניתו השבועית ביום חמישי. בערוץ מוסיפים עוד כי ברדוגו ימשיך לככב על המסך גם בשאר ימות השבוע כפרשן הפוליטי של הערוץ וכי הוא יופיע בכל התוכניות המרכזיות ובמהדורת החדשות המרכזית. בנוסף, אמרו בערוץ כי "עובדים בערוץ על תכנית ראיונות חדשה שתעלה בקרוב. פרטים נוספים אודותיה יפורסמו בהמשך".

אולפני ערוץ 14

אולפני ערוץ 14 צילום: יח"צ ערוץ 14