הצצה אמיר אוחנה: "אינני חושב שנתניהו הוא כליל השלמות"

יו"ר הכנסת אוחנה, מספר בראיון עם רוני קובן, על התנהלותו של נתניהו, על טענות הקהילה הגאה נגדו ומה הוא חושב על הרפורמה המשפטית: "שמעתי עליה בפעם הראשונה במסיבת העיתונאים של לוין"

חדשות כיפה חדשות כיפה 16/07/23 18:10 כז בתמוז התשפג

אמיר אוחנה: "אינני חושב שנתניהו הוא כליל השלמות"
צילום: Olivier Fitoussi/FLASH90

יו"ר הכנסת, אמיר אוחנה, שממעט להתראיין בתקשורת יתארח מחר (ב') בתכנית פגישה עם רוני קובן. מספר מה דעתו על משפט נתניהו והתנהלותו בקבלת המתנות, איך הוא מתמודד עם טענות הקהילה הגאה נגדו, מתי שמע לראשונה על פרטי הרפורמה המשפטית ומה הביקורת שלו על ההתנהלות סביבה, ולמה הוא שוקל לעזוב את תל אביב.

"אינני חושב שנתניהו הוא כליל השלמות"

בראיון, התייחס אוחנה למשפט נתניהו והתנהלותו בקבלת המתנות.  "הרדיפה בדמות כתבי אישום לא במקומה. נתניהו הוא לא מושלם, יש דברים שאולי מוטב שהיו באים לעולם. האם זה משחיר אותה ברמה שהוא לא צריך להוביל את מדינת ישראל - התשובה היא לא. גם אם יש ביקורת, בסוף בחיים הפוליטיים אתה בוחר את מה שקרוב עליך". 

צילום: כאן 11

בנוגע לרפורמה המשפטית, אמר יו"ר הכנסת כי "שמעתי עליה בפעם הראשונה במסיבת העיתונאים של לוין. לא עשינו דיון מקדים בליכוד, היה צריך לעשות כזה דבר. אבל זה כל הזמן בשיח, כל הזמן דיברנו על זה. אנחנו נמצאים כמה חודשים אחרי יצאת הרפורמה בדרך, בינתיים בלי כלום. אדם לא יכול לשאול את עצמו אם אפשר היה לעשות אחרת". 

פגישה עם רוני קובן | כאן 11 | שני ב-22:15