רוני קובן הגיע להרצות בפני אנשי חינוך דתיים - וקיבל מתנה מפתיעה

העיתונאי המוערך הגיע להרצות בפני מנהלי הרשת על איך מפתחים סטוריטלינג, אלא שבסוף ההרצאה הוא לא ציפה לקבל מתנה ממנהלת ישיבת בני עקיבא בנהריה - כיפה סרוגה מעשה ידיה  

חדשות כיפה חדשות כיפה 07/06/23 14:41 יח בסיון התשפג

רוני קובן הגיע להרצות בפני אנשי חינוך דתיים - וקיבל מתנה מפתיעה
רוני קובן , צילום: עזרי טובי

מרכז ישיבות ואולפנות בני עקיבא קיים השבוע מסע לימודי למנהלי מוסדות החינוך של הרשת. המסע השנה התקיים בעיר אשדוד, במהלכו העשירו את  הידע שלהם המנהלים, ממיטב המרצים. בין המרצים שהגיעו בלטה הרצאתו של העיתונאי המוערך רוני קובן, שהגיע לתת הרצאה בנושא פיתוח סטוריטלינג. קובן התרגש לגלות כי הוא אהוד מאוד בקרב מנהלי הרשת ושהם צופים בתכניות הרבות שלו בטלוויזיה, אך המחווה שלה זכה בסוף ההרצאה ריגשה אותו אפילו יותר.

"אף פעם לא קיבלתי מתנה כזו" 

במהלך ההרצאה הבחין קובן באילנה יחיא, מנהלת הכספים של ישיבת בני עקיבא אביר יעקב שבנהריה עושה משהו במקביל. יחיא לאורך ההרצאה האזינה וסרגה בו זמנית, קובן אמר לה כי היא יכולה להמשיך רק הופתע מכך שיש אנשים שעוסקים בסריגה ושמעולם לא סרגו עבורו דברים. אך עם תום ההרצאה קובן לא ידע כי יחיא למעשה סורגת כיפה, ושהיא תהיה מיועדת עבורו. לאחר שהסתיימה ההרצאה ניגשה יחיא אל קובן והעניקה לו את הכיפה, והוא הביע התרגשות גדולה.

"אף פעם לא קיבלתי מתנה כזו", אמר קובן כשהוא נפעם, וביקש מיחיא שתיגש אליו לבמה ותעניק לו אותה באופן אישי.  יחיא ברכה את קובן הנרגש שהיא מאוד נהנית מעשייתו ושהיא מלווה בנועם, דבר המעניק נחת רוח לצופים. לאחר הענקת הכיפה ניגש אליו מנהל נוסף, והעניק לקובן גם סיכת ראש ואמר בהלצה: "זה חייב לבוא יחד עם הכיפה".