יוסי עזרא הוא אגדה, לא ברור אם טובה או רעה - כל מה שפספסתם בפרק של חתונמי

בפרק של חתונה ממבט ראשון נחשפנו לזוג חדש בעונה: יוסי עזרא - בחור חסר מעצורים ובעיקר חסר פוליטקלי קורקט, וחן - בחורה מוצלחת ומעוררת קנאה. במקביל, שניר ומור מבלים בירח דבש מדכא ביותר

תהילה שינובר תהילה שינובר, חדשות כיפה 04/07/23 14:53 טו בתמוז התשפג

יוסי עזרא הוא אגדה, לא ברור אם טובה או רעה - כל מה שפספסתם בפרק של חתונמי
יוסי וחן, חתונה ממבט ראשון, צילום: צילום מסך קשת 12

פרק חדש של חתונמי, עוד לא התאוששנו מתאונת הרכבת שנקראה גם "החתונה של מור ושניר" וכבר אנחנו נחשפים לשני רווקים חדשים: יוסי עזרא, שהוצג בפרומואים כחתן בלתי נשכח ובאמת התברר ככזה, ומור, בחורה מוצלחת מדי מהסוג שכולנו אוהבים מהערצה ושונאים מקנאה.

שניר לא הבין את הפורמט שנכנס אליו

אבל לפני שנתייחס לזוג החדש, נחזור לרגע לירח הדבש הצונן בעולם, ולא רק בגלל מזג האוויר המושלג. מור ממשיכה להפגין מאמצים, להחמיא, לרמוז רמזים עבים ולנסות להתחבב על שניר בכל דרך. הוא, מצידו, לא מוכן לזוז מילימיטר מאזור הנוחות שלו. הוא מסביר שוב ושוב שהוא לא מעוניין לפתוח מול מור את התחושות שלו עד שיהיה בטוח, אבל כפי שזה נראה על המסך הוא לגמרי בטוח. שניר לא מעוניין במור וזה לא משנה מה היא תעשה.

החלחלה שהביע באופן גלוי כל כך כשמור סיפרה שסגרה להם מסעדה משותפת העידה עד כמה שניר לא מודע לפורמט שנכנס אליו. הוא לא מבין שמצפים לו 42 ימים יחד עם מור, ובהם גם מסעדות ובילויים משותפים שעליו להקדיש עבורם זמן, ובעיקר פתיחות ופניות רגשית. מור לא טיפשה והיא לגמרי מבינה מה מתחולל סביבה. היא מתחילה להפנים ששניר לא נמשך אליה ומביעה אכזבה גלויה מכך. כפי שכתבתי כבר בפרק החתונה שלהם, לשניר יש זמן קצוב להתאפס, אם זה לא יקרה במהרה - לא יהיה אפשר לחזור אחורה.

מור ושניר, חתונה ממבט ראשון

מור ושניר, חתונה ממבט ראשון צילום: צילום מסך קשת 12

הכנות נשפכת מיוסי מהרגע הראשון, לטוב ולרע

בחזרה לנשואים הטריים. יוסי עזרא בהחלט אגדה כמו שהפרומואים הציגו אותו: הכנות נשפכת ממנו מהרגע הראשון, לטוב ולרע. הוא לא מתבייש לומר בפריים טיים שהוא לא אוהב שמנות, לבקש העדפה של צבע שיער ולהתבדח ברגעי החופה שלו. אין ספק שכנות היא תכונה נפלאה בתכנית כמו חתונמי, שדורשת מהמשתתפים לעבור תהליך ולחשוף את האתגרים והקשיים, אך היא יכולה להפוך לפוגענית ברגע, כמו במקרה של משה ונעם.

חן, בחורה שקמה לפני השמש, מקפידה על ריצות ומנהלת אורח חיים מנכר עיניים, נראית דווקא מרוצה מהחתן שקיבלה. היא ביקשה מהמומחים חתן רגיש אך קליל, ונראה שיוסי יכול לספק את השילוב הזה. ההתחלה נראית אופטימית ומחויכת, אבל יש לא מעט מכשולים שעלולים לצוץ בדרך. יוסי גדל למודל הורי לוקה בחסר, עם זוג הורים גרושים וכמעט בלי קשר עם האם. אין ספק שהעובדה שלא חזה בזוגיות יציבה בחייו עלולה להציב מכשול במערכות היחסים שלו.

גם הישירות שלו, שהתבטאה כבר בסוף החתונה עם השאלה המפתיעה כלפי חן, "היית מאורסת פעם?", עלולה לייצר אינטריגות בין השניים. אין ספק שחן מעריכה כנות, אך עדיין מדובר בבחורה רגישה שעלולה להיפגע אם הדברים יונחו על השולחן תמיד, ושום דבר לא יחכה מעט על המדף. אך אם נשים את הפוליטקלי קורקט בצד לכמה רגעים, יוסי עזרא הוא בהחלט דמות טלוויזיונית שגורמת לי לחכות לפרק הבא בכיכובו.

יוסי עזרא, בלי פוליטקלי קורקט

יוסי עזרא, בלי פוליטקלי קורקט צילום: צילום מסך קשת 12