מבצע בית וגן

"לא הייתה אמירה וינטרית": זה מה שחשבו בערוץ 13 על תפילת הלוחמים

במהלך פאנל בערוץ 13, התלקח דיון סביב תפילת הלוחמים טרם הכניסה לג'נין. בעוד רביב דרוקר הסתייג מהתפילה ואמר כי היא מפלה אתאיסטים, ברקאי טען: "לא הייתה שם אמירה וינטרית ואת הפילטר שלי זה עובר"

חדשות כיפה חדשות כיפה 08/07/23 21:58 יט בתמוז התשפג

"לא הייתה אמירה וינטרית": זה מה שחשבו בערוץ 13 על תפילת הלוחמים
מתוך התכנית, צילום: "אזור בחירה" חדשות 13

השבוע תם מבצע "בית וגן" בלב ג'נין, במהלכו כוחות צה"ל חיסלו מחבלים, נטרלו מטענים והפציצו מהאוויר מוקדי טרור רבים בתוך מחנה הפליטים. סרטון שפורסם מתחילת המבצע ממשיך לעורר הדים. הסרטון, שפורסם גם ב"חדשות כיפה", מציג את הרגעים שלפני הכניסה לג'נין בהם הלוחמים מתפללים להצלחת המבצע.

דרוקר: "אני רוצה להראות לכם סרטון שעורר הרבה מחלוקת במערכת "

בפאנל של התוכנית "אזור בחירה" של חדשות 13, פתח רביב דרוקר ואמר: "אני רוצה להראות לכם סרטון שעורר הרבה מחלוקת במערכת היום, כשבצד אחד כל המערכת, ובצד השני אני", הוא שאל את המשתתפים לדעתם על הסרטון, והדעות היו חלוקות.

צפו בדיון:

רזי ברקאי טען כי, "רוב החיילים ביחידות האלה באים מבתים לא אנטי-דתיים. אני בטוח שלחיילים שם זו לא הייתה בעיה". לדבריו:  "לא הייתה שם אמירה 'וינטרית' ואת הפילטר שלי זה עובר". דרוקר העלה את השאלה מה עם האוכלוסיות שלא מתחברות לתפילה, ואמר: "אתאיסטים? אפשר לדבר על הציבור הזה? ודרוזים?" שרון כידון, עיתונאית ynet, הסכימה ואמרה: "ברגע הזה אני חושבת גם על הלוחמים שאינם יהודים, הלוחמים האתאיסטים. היה צריך מכנה משותף שיאפשר לפחות את תשומת הלב גם לאלה שלא".