אם שניר לא ישחרר הוא יפספס את מור - כל מה שפספסתם בפרק של חתונמי

כבר בחתונה שניר הביע חוסר התלהבות מהשידוך עם מור, ונראה שגם אחריה הוא לא מצליח להשתחרר מהפער בין מה שדמיין למה שקיבל. אם הוא לא ינסה להתעלות על עצמו, הוא עלול להפסיד את מור, וחבל | ביקורת

תהילה שינובר תהילה שינובר, חדשות כיפה 02/07/23 12:20 יג בתמוז התשפג

אם שניר לא ישחרר הוא יפספס את מור - כל מה שפספסתם בפרק של חתונמי
צילום: צילום מסך קשת 12

בשני הפרקים האחרונים של "חתונה ממבט ראשון" בקשת 12 נחשפנו לזוג חדש שעתיד להיכנס לספר המחזור של חתונמי: מור ושניר, היא סמנכ"לית כיף בחברת הייטק (אל תתפסו אותי במילה) והוא מאחורי סטארטאפ מצליח. אם עד כה כל הפסימיות שלי מהעונה הזו התרכזה במשה ונעם, נראה שמעכשיו היא תתפצל לשני זוגות. 

החתונה התחילה עם הרבה מאוד דרמה, אך בניגוד לתומר ויואנה, ששם הצלחתי לזהות את הפוטנציאל על אף התפרצות הבכי, כאן אני הרבה פחות אופטימית. שניר לא נמשך למור. הוא ניסה להסתיר את זה בדקות הראשונות ולהשליך הכל על הלחץ, אבל זה ניכר בכל חלק בגוף שלו: הוא לא הסכים להחזיק לה את היד, הוא בקושי הסתכל עליה, היה מרוחק, לא רקד לצידה או בכלל, ובשיחה אישית עם חבר קרוב הוא הודה, "היא לא נראית מספיק טוב". שזה, אגב, ניסוח הרבה יותר דוחה מאשר פשוט לומר, "היא לא הטעם שלי".

לא נראה שלשניר יש יכולת להתגבר על הפער בין מה שדמיין למה שקיבל

אני לא שופטת את שניר על הטעם שלו. זה בסדר שמור, בחורה מהממת לדעתי האישית, לא תהיה בדיוק כפי שדמיין, אבל הגישה הקרירה שלו וחוסר הניסיון שלו להתגבר על הפער אפילו לרגע מכתירים אותו כאחד החתנים המבאסים של העונה. למרות שמור היא פצצת אנרגיה מתוקה שלא הפסיקה להתאמץ לאורך כל האירוע, הפעם הראשונה שבה שניר סיפק חיוך קטנטן הייתה כשגילה שהם נוסעים לחופשת סקי.

שניר בשיחה אישית עם חבר

שניר בשיחה אישית עם חבר צילום: צילום מסך קשת 12

אנחנו אמנם רק בתחילת הדרך, אך לא נראה שלשניר יש יכולת להתגבר על הפער בין מה שדמיין למה שקיבל. בניגוד למשה, שניר אפילו לא מתאמץ להתקרב למור. בעוד היא מפרפרת בנסיונות לייצר אווירה כיפית ורגועה, ממש כפי שהיא עושה בעבודה, הוא מסרב להשתחרר. גם אחרי שהעניקה לו את אחת המחמאות הגדולות ביותר ואמרה שהוא דומה לעמוס תמם, שניר לא הצליח להוציא מפיו חצי מחמאה נחמדה.

אין לי ברירה אלא לנתב את כל הכעס שלי אל המומחים, כרגיל, ולכעוס על הבחירה לשדך בחורה נפלאה כל כך למישהו שלגמרי מרוכז בעצמו. נותר לי רק לקוות שאחד מהשניים יקרה: או ששניר יבין מה יש לו בידיים ויתאפס על עצמו, או שמור, שכבר התחילה להבין מה מתחולל סביבה, תיקח את הרגליים ותברח לזרועותיו של גבר שידע להעריך אותה.

משה ונעם לא מדברים באותה השפה

ואם כבר הזכרנו את משה ונעם, בואו נחזור לזוג שמצליח לייצר סיטואציה מרגיזה עוד לפני הקפה של הבוקר. משה זורק משהו על האוזניים של סופה, הכלב שלו, ונעם נזכרת בכלב שהיה לה בעבר. "די כבר כל דבר לקחת אלייך", משה פולט. נעם נפגעת, כמובן, ומשה מנסה לפתור את הסיטואציה כמו שהוא פותר כל דבר: עם צחוק.

בהמשך הפרק נאלצנו לצפות בכמה סיטואציות מעצבנות עוד יותר. נעם מתעקשת שמשה יביע את דעתו בנושאים זניחים בדירה והוא מסרב בחוסר חשק מופגן, בהמשך היא מתחננת להקריא את המכתב שכתב לה לפני שנפגשו בחתונה והוא מנסה להסביר לה שוב ושוב שהוא מובך, ונראה שלשניים אין יכולת תקשורת בסיסית. שום דבר לא יעזור, משה ונעם לא מדברים באותה השפה. הוא מעצבן אותה, היא מעצבנת אותו, והפיתרון היחיד של שניהם הוא לטשטש את הפערים עם צחוק.

צילום: צילום מסך קשת 12

תומר ויואנה מחכים לריב - וצודקים

כדי לסיים באופטימיות, כמה מילים על תומר ויואנה. השניים ממשיכים להתקדם ולהתקרב ואין ספק שהניצוצות פורחים באוויר. מעבר לקלילות והצחוק, הם מצליחים לכבוש אותי בכנות שלהם. הרצון שלהם להגיע לריב ראשון הוא כל כך פשוט ואמיתי, ואני ללא ספק מסכימה איתם. קל להיות יחד ברומנטיקה ובצחוק אבל האתגר האמיתי יגיע כשיתעוררו חילוקי דעות אמיתיים.

עם זאת, אני ממשיכה לשמור על אופטימיות בכל הנוגע אליהם. האופי המכיל של תומר והכנות של יואנה בהחלט יכולים לאפשר להם לצלוח ריב רציני, גם אם הם עדיין לא בשלים לפתוח את כל הרגשות שלהם זה מול זו. עד אז הם ימשיכו לפרוק על ספת הפסיכולוגית יעל ויחכו למשבר המטלטל, בתקווה לצלוח גם אותו עד "היום שאחרי".

מחכים לריב, תומר ויואנה

מחכים לריב, תומר ויואנה צילום: צילום מסך קשת 12