נשארת בערוץ 14 - הפאנליסטית המוערכת עוזבת את "פגוש את העיתונות"

אשת התקשורת הוותיקה שכיכבה במקביל גם בתוכנית "פגוש את העיתונות" וגם בתוכנית "הפטריוטים", הודיעה על עזיבת ערוץ 12 והישארות בערוץ 14 | "פגוש את העיתונות" תשודר גם באמצע שבוע

חדשות כיפה חדשות כיפה 15/06/23 22:15 כו בסיון התשפג

נשארת בערוץ 14 - הפאנליסטית המוערכת עוזבת את "פגוש את העיתונות"
עירית לינור, ממשיכה ב"פטריוטים", צילום: ללא קרדיט

בתקופה האחרונה משחק הכיסאות בתקשורת שובר שיאים. מעברים של עיתונאים בין ערוצים ומערכות חדשות הפך לדבר שבשגרה, בגלי צה"ל התחנה עוברת טלטלות וערוץ 14 מושך אש עם התחזקותו היחסית בשנה האחרונה. כך למשל עיתון "הארץ" שאסר על עובדיו להמשיך ולהופיע בערוץ. עתה מודיעה אשת התקשורת עירית לינור כי היא מוותרת על המשך השידורים בערוץ 12, כך מדווח העיתונאי רן בוקר.

על פי הדיווח, לינור ששידרה במקביל גם בתוכנית "פגוש את העיתונות" וגם ב"פטריוטים", החליטה לוותר על התוכנית של ערוץ 12 על מנת להמשיך ולהופיע בתוכניתו של ינון מגל בערוץ 14. שתי התוכניות דוברו גם בהקשר אחר כאשר קברניטי ערוץ 12 החליטו כי התוכנית "פגוש את העיתונות" שמגישים עמית סגל ובן כספית תשודר גם באמצע השבוע ולא רק במוצאי שבת כפי שהיה עד היום.

הפטריוטים, עירית לינור נשארת. צילום: ערוץ 14

התכנית "פגוש את העיתונות" בהגשת עמית סגל ובן כספית משודרת מדי שבת באופן קבוע, כבר במשך שנים. במקביל לעליית נתוני הרייטינג של "הפטריוטים" בערוץ 14 בשעות הפריים טיים והשקת התכנית החדשה של גאולה אבן-סער, "שומרי הסף", קשת 12 החליטה להצטרף למלחמה ושלפה את הקלף המנצח. 

ינון מגל הגיב: "מישהו פה נלחץ"

המהלך של קשת 12 הצליח לעורר הפתעה בציבור, וגם ינון מגל, מגיש התכנית המתחרה בערוץ 14, לא נשאר אדיש. מגל שיתף את הידיעה בחשבון הטוויטר שלו וכתב, "אוי אוי אוי, מישהו פה נלחץ".

 

ינון מגל

ינון מגל צילום: Avshalom Sassoni/Flash90