אחרי העזיבה של בריינר: הצעד של "הארץ" נגד ערוץ 14

בעיתון "הארץ" הודיעו לעובדים כי נאסר עליהם לשתף פעולה ולהופיע בערוץ 14. רק לאחרונה החליט העיתונאי ג'וש בריינר לעזוב את הערוץ לאחר שהופיע בקביעות בתוכנית הפטריוטים. גדעון לוי היה אמור להופיע הערב בתוכנית וביטל

חדשות כיפה חדשות כיפה 12/06/23 20:57 כג בסיון התשפג

אחרי העזיבה של בריינר: הצעד של "הארץ" נגד ערוץ 14
צילום: ערוץ 14

ערוץ 14 הצליח בשנה האחרונה לעשות את קפיצת המדרגה לו ציפה במשך שנים. המעבר לאפיק 14 ואולפן חדש עשו את שלהם והערוץ מציג מפעם לפעם נתוני רייטינג מכובדים כאשר לא אחת הוא גם עוקף את המתחרים מכאן 11 וערוץ 13. אך נראה שלא כולם מרוצים מהתפתחות הערוץ ובעיתון "הארץ" הודיעו לעובדיהם כי נאסר עליהם להופיע בתוכניות הערוץ, כך מפרסם העיתונאי דוד ורטהיים. 

על פי הפרסום, בעיתון הורו לכתבים והעיתונאים שלהם לא להופיע בשום תוכנית של הערוץ כאשר העיתונאי גדעון לוי שהיה אמור להופיע כבר הערב בתוכנית הפטריוטים נאלץ לבטל את השתתפותו. את הפרטים אישר בפני ורטהיים, עורך "הארץ" אלוף בן.

גדעון לוי, נאלץ לבטל את הגעתו לערוץ

גדעון לוי, נאלץ לבטל את הגעתו לערוץ צילום: Amir Levy/FLASh90

ראיתי חשיבות להשמיע את דעותיי דווקא ב-14

רק לאחרונה עזב עיתונאי "הארץ" ג'וש בריינר את ערוץ 14 לאחר שהשתתף באופן קבוע בתוכנית הפטריוטים.  בציוץ בטוויטר הודיע בריינר על הפרישה וכתב: "הודעה מנהלית: אחרי 4 שנים, עשרות תכניות וחולצה קרועה אחת, החלטתי לקחת הפסקה מ'הפטריוטים'. תודה רבה לינון, חגי העורך הנהדר, לפאנליסטים ולצופים, מי שאהב ומי שלא. ראיתי חשיבות להשמיע את דעותיי דווקא ב-14 ודווקא בימים האלה. סך הכל היה כיף. תאמינו או לא, יש שם גם אחלה אנשים. לב" סיכם את התקופה בתוכנית.