הצצה נרקיס בעננים: "גידלתי פה אברכית"

בפרק ההדחה של רוקדים עם כוכבים, נרקיס והרקדנית מישל ריאבוי ירקדו לצלילי השיר "שדות" וינסו לגבור על שאר הזוגות. רגע לפני, הרקדנית עודדה את הזמרת, "את הולכת ועושה מה שתלוי בך, אלוהים גדול"

חדשות כיפה חדשות כיפה 07/06/23 14:49 יח בסיון התשפג

נרקיס בעננים: "גידלתי פה אברכית"
צילום: צילום מסך קשת 12

בניגוד למשתתפי העונה של "רוקדים עם כוכבים", שרוקדים עם בני המין השני, הזמרת נרקיס צוותה דווקא לרקדנית בשם מישל ריאבוי. הסיבה לכך היא שנרקיס דתייה שומרת נגיעה ולא הסכימה לרקוד לצד גבר במסגרת התכנית. בהצצה לפרק שישודר הערב (ד') השתיים מתכוננות להדחה הקרובה.

הצצה לפרק של "רוקדים עם כוכבים":

"זה שיר שכתבתי לנרקיס הקטנה"

"בתכנית הבאה יש הדחה", הודיעה המנחה לוסי אהריש. "מה? לא שמעתי", נרקיס היתממה, "די, מלחיץ". הרקדנית מישל חיזקה את הפרטנרית והסבירה שהיא עושה את כל שביכולתה, וכל השאר מלמעלה, "אלוהים גדול". נרקיס התלהבה מהאמירה, "אני גידלתי פה אברכית, צדיקה", היא התרגשה.

לקראת פרק ההדחה, השתיים עובדות על ריקוד ואלס וינאי. "זה ממש מאתגר", הודתה הזמרת, "זה לא אזור הנוחות שלי, אני לא שולטת בזה". השיר שבחרו השתיים לרקוד לצליליו הוא "שדות", אחד השירים המצליחים ביותר של נרקיס. "זה שיר שכתבתי לנרקיס הקטנה", שיתפה בקול רועד, "אני והיא עומדות על הבמה ואני אומרת לה 'תאמיני', וכל פעם היא לא מאמינה".