נרקיס עונה למבקרים: "איך רוקדים עם כוכבים מסתדר עם הדת"?

הזמרת המפורסמת צפויה להשתתף בתוכנית המציאות הכוללת ריקודים בשידור חי, ובמענה לעוקבים באינסטגרם היא הסבירה איך זה יעבוד, בלי לוותר על מגבלות ההלכה: "מאוד פשוט"

חדשות כיפה חדשות כיפה 15/04/23 22:12 כד בניסן התשפג

נרקיס עונה למבקרים: "איך רוקדים עם כוכבים מסתדר עם הדת"?
צילום: תום עמוס

לפני מספר חודשים נודע כי הזמרת הדתייה נרקיס מצטרפת באופן רשמי לתוכנית הריאליטי של קשת 12, "רוקדים עם כוכבים", זאת לאחר גישושים רבים ושמועות שנפוצו בעניין. ההשתתפות של נרקיס לא מובנת מאליה, כאשר מדובר באישה שומרת תורה ומצוות, שאף עוטה כיסוי ראש מלא. הערב, במסגרת שאלות ותשובות שערכה עם העוקבים ברשת החברתית, היא לא היססה להתייחס לנושא הרגיש. 

"הרבה עבודה קשה אבל השם איתנו"

"איך רוקדים עם כוכבים מסתדר עם הדת? בגדים לא צנועים וריקודים עם גבר", שאלה אחת העוקבות, ועל כך השיבה הזמרת: "מסדרת לך את זה מאוד פשוט: רוקדים עם רקדנית ובבגד צנוע". עוד הוסיפה: "זה מרגש אותי ומאתגר ממש. זה מוציא אותי מאזור הנוחות שלי וזה הרבה עבודה קשה, שתדעו. אבל השם איתנו. אני מאמינה שלא סתם אני משתתפת בתוכנית הזו". 

כפי שכבר דיווחנו בעבר, נרקיס שומרת נגיעה ולכן לא הסכימה לרקוד עם פרטנר גברי, כפי שעושות כל שאר המתמודדות בתכנית. לכל מתמודדת מוצמד רקדן מקצועי ויחד הם מבצעים ריקודים זוגיים לאורך העונה. בעקבות הוראות ההלכה, למתמודדת הדתייה תוצמד דווקא רקדנית. 

צילום: יחצ