קרבות הרייטינג קשת ורשת בקרב צמוד במיוחד - ערוץ 14 תקוע

תכניות הריאליטי של קשת 12 ורשת 13 שודרו ראש בראש, כש"חתונה ממבט ראשון" משיקה את העונה השישית שלה. תכנית הבכורה אמנם קטפה את המקום הראשון בטבלה, אך בפער קטן במיוחד מהמקום השני

תהילה שינובר תהילה שינובר, חדשות כיפה 05/06/23 11:08 טז בסיון התשפג

קשת ורשת בקרב צמוד במיוחד - ערוץ 14 תקוע
צילום: Oren Ben Hakoon/Flash90

בתקופה האחרונה קשת 12 ורשת 13 שלפו את התותחים הכבדים. ברשת זו תכנית הריאליטי המובילה בערוץ, "האח הגדול", ובקשת השיקו כמעט במקביל עונה חדשה ל"רוקדים עם כוכבים" ועונה שישית ל"חתונה ממבט ראשון", שעלתה אתמול (א') עם תכנית הבכורה שלה. 

בפער קטנטן - "חתונה ממבט ראשון" עקפה את "האח הגדול"

למרות שמדובר בפרק ראשון וחגיגי בתכנית, עם המון פרומואים מקדימים אליו, הפרק הראשון של "חתונה ממבט ראשון" לא הגיע לתוצאות מדהימות במיוחד. הוא אמנם קטף את המקום הראשון עם 16.5% רייטינג, אך מדובר בפער קטן מאוד מהמקום השני, אליו הגיע "האח הגדול" של רשת 13 עם 15.4% רייטינג.

למקום השלישי בטבלת נתוני הרייטינג הצליחה להגיע תכנית "הפטריוטים" בערוץ 14, שכבר די התרגל למקום השלישי ולא זז ממנו בתקופה האחרונה, עם תנודות קטנות של אחוז אחד למעלה או למטה. הפעם הערוץ זכה ל-6.6% רייטינג, והותיר מאחור את כאן 11 שנדחקו למקום הרביעי. למרות המקום האחרון בטבלה, "המרדף" חוותה דווקא עלייה מספרית, וזכתה ל-6.2% רייטינג.