קרבות הרייטינג מהשיא אל השפל: רשת 13 צוללת למטה

יממה לאחר פרק הפתיחה של "האח הגדול", שהקנה לרשת 13 עם המקום הראשון בטבלת הרייטינג עם נתונים מרשימים, הערוץ צולל למטה ומוצא את עצמו בתחתית הטבלה, עם פער משמעותי מאוד מהערוצים האחרים

תהילה שינובר תהילה שינובר, חדשות כיפה 01/06/23 09:30 יב בסיון התשפג

מהשיא אל השפל: רשת 13 צוללת למטה
צילום: מיכה לובטון

בתקופה האחרונה, הקרב על נתוני הרייטינג מטלטל מתמיד. לאף ערוץ אין את המקום הבטוח שלו, ובכל יום הנתונים מפתיעים מחדש. אחרי ששלשום (ג') רשת 13 הצליחה לפרוץ את תקרת הזכוכית ולעקוף את היריבה קשת 12 ואת שאר הערוצים המתחרים עם תכנית הבכורה של "האח הגדול", אתמול, יממה לאחר מכן, הערוץ צלל עד לתחתית הטבלה.

מהמקום הראשון לאחרון - רשת 13 עם 2.2% רייטינג בלבד

"רוקדים עם כוכבים" של קשת 12, שפרק הפתיחה שלה הוצב אל מול האח הגדול ונאלץ להידחק למקום השני בטבלה, הצליחה אתמול לקטוף את המקום הראשון עם עלייה משמעותית מאוד באחוזים, וזכתה ל-19.8% רייטינג. גם כאן 11 זכו לבשורות טובות, כשהפרק של "קופה ראשית" זכה ל-9.5% רייטינג והמשיך לשמור על הנתונים היציבים של העונה הרביעית.

במקום השלישי בטבלת הרייטינג התמקמה התכנית "הפטריוטים" של ערוץ 14, שנשארה יחסית יציבה עם נתוניה בציון של 6.2% רייטינג. למקום האחרון, בפער עצום מהמקום הראשון וגם מהשלישי, הגיעה "אל תפילו את המיליון" של רשת 13, עם 2.2% רייטינג בלבד. נזכיר שיום קודם לכן רשת 13 זכתה ל-19.1% רייטינג, וכעת התדרדרה בכמעט 17%.