מגיעה למסך: סרוגה חדשה מצטרפת לערוץ 13

יומיים לאחר שהשתתפה כאורחת, אושיית הרשת והמרצה הדתייה החלה באופן רשמי את תפקידה כפאנליסטית בתכנית "העולם הבוקר" של גאולה אבן-סער בערוץ 13: "היה חשוב לי להביא את הצד שלי והציג את הדברים מנקודת מבטי"

חדשות כיפה חדשות כיפה 05/06/23 10:49 טז בסיון התשפג

מגיעה למסך: סרוגה חדשה מצטרפת לערוץ 13
אורית מרק אטינגר, סרוגה חדשה על המסך, צילום: נוה שלר

אורית מארק אטינגר עברה לא מעט בחייה, ובכל זאת בחרה להמשיך בחיים. נזכיר כי לפני כשבע שנים, נקלע רכבה של משפחת מרק לפיגוע ירי בדרכם לירושלים. אביה - מיכאל מרק, נהרג במקום, האם נפצעה קשה ונמצאת עד היום בטיפולים. מספר שנים לאחר מכן נהרג בתאונת אופנוע גם אחיה הגדול, שלומי, אשר תמך באחיו הקטנים מאז האסון.

לצד הכאב, הצליחה אורית לשקם את חייה, להקים משפחה ולהפוך למשפיענית רשת מוכרת במגזר הדתי ובכלל. בתוך כך, היום בבוקר (ב') הקריירה שלה בעולם התקשורת עלתה שלב, והיום  ומרק-אטינגר הצטרפה כפאנליסטית קבועה בתכנית הבוקר של גאולה אבן-סער בערוץ 13, "העולם הבוקר", שמשודרת בין השעות 6:00 ל- 8:00. בסטורי שפרסמה הבוקר הזמינה את עוקביה: "מוזמנים לצפות, מי שער בשעות כאלה".

"היה חשוב לי להביא את הצד שלי והציג את הדברים מנקודת מבטי"

נזכיר כי רק לפני יומיים, השתתפה אורית כאורחת בתכנית "העולם הבוקר" וכתבה על כך בחשבון האינסטגרם שלה: "גאולה אבן סער קיבלה את פני בחום. מודה שהיה מאתגר לאור העובדה שהייתי בדעת מיעוט בפאנל, אבל היה חשוב לי להביא את הצד שלי והציג את הדברים מנקודת מבטי", למרות זאת פרגנה לחברי הפאנל: "‏היה שיח מכבד באולפן וכמה כבוד והערכה אחד כלפי השני גם אם לא מסכימים על הכל".